FRAGRANCES

The company Dago is currently coming with many innovations that enhance existing range of products, so we can offer to our clients a much wider application of their ideas and opportunities, what types of POP material place and how to attract even more attention of customers.

Novinkou, která působí především na smysly zákazníka a jeho nákupní rozhodování ovlivňuje spíše podvědomě, jsou VŮNĚ. Škála typů a druhů vůni je nepřeberná, lze připravit vůni prakticky na míru podle přání zákazníka. Momentálně máme k dispozici na testy například vůně kávy, vanilky, coly, lze použít vůně květin, čokolády, čerstvého pečiva apod.

Rozprašování vůní funguje na bázi elektrického rozprašovače s různými náplněmi, který je připojen do sítě.

Hlavní výhodou užití vůní spočívá v navození příjemné atmosféry v rámci prodejního místa, kdy člověka upoutají nejen vizuální vjemy, ale i příjemná vůně prostředí, která je navíc úzce spojena s nabízeným produktem.

Photogallery

Pin It on Pinterest

Share This