Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne v červnu a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

V kategorii alkoholických nápojů postoupila do finále naše loď Captain Morgan, která se objevila v obchodech řetězce Globus. Upoutá hlavně svou neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána. Velmi nás těší, že po loňském úspěchu doma si toto vystavení vybojovalo dobré místo také mezi zahraniční konkurencí.

Nadějnými „želízky v ohni“ budou také dvě realizace, které jsme zhotovili pro Kofolu. Odbornou porotu zaujala kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu, který postupuje do finále, je luxusní paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.

Přinejmenším třetí místo získá také regálové čelo bonbonů M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kousky čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Pátou nominaci získal interaktivní shop-in-shop Oral-B pro společnost PROCTER & GAMBLE. Disponuje speciálním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.

Každé získané ocenění nám ukazuje, že naše snaha vytvářet kvalitní řešení zaměřená na zákazníky, má smysl. Děkujeme všem klientům, kteří nám dávají možnost na těchto zajímavých projektech pracovat!

Váš tým DAGO

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This