Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex. To ale není jediný úspěch. Dago získalo i druhé místo, a to s vánočním vystavením pro Božkov Republiku.

V listopadu bylo hodnoceno celkem pět in-store realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativitě řešení, celkovém produkčním provedení a potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje.

Naše vítězná realizace Semtex získala od odborné poroty průměrnou známku 6,5 bodu z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (6,8 bodu) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace shop in shopu Semtex s virtuální realitou byla umístěna v hypermarketech Albert.

Více o projektu se dozvíte zde.

Stříbrnou medaili získalo dvoupaletové vystavení Stock, které nabízelo všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Aktivace byla zhotovena z černé forexové konstrukce a byla doplněna o prvky ze zlaté fólie a velkou zlatou mašli, která upoutá pozornost již z dálky.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This