Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete

Chipsy Pringles, jsou známé nejen svým dokonalým tvarem hyperbolického paraboloidu, ale i svou neodolatelnou chutí. Široké portfolio barevných tub, které představují různé příchutě, je na regálech obchodů těžko přehlédnutelné. Nyní se značka Pringles pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení. Brzy je budou následovat další prodejny.

Dvě regálová čela v kamenném obchodě v Potůčkách a branding regálu v Brandově byly vytvořeny na míru konkrétní prodejně. Díky kombinaci laminátu, kovu a LED osvětlení dodají prostoru a produktu pocit exkluzivity, který zákazníka upoutá a naláká jej ke koupi. Vystavení jsou vyvedena primárně v červené barvě, která je se značkou nevyhnutelně spjata, zároveň však neopomíjejí ani další ikonické elementy Pringles – aerodynamický tvar brambůrků, které se efektivně skládají na sebe, válcovou plechovku a maskota značky, známého jako Julius Pringles či Mr. P. Dobrou vizibilitu zajišťují podsvícené stoppery, které přilákají pozornost každého kolemjdoucího.

Další vystavení jsou na cestě

„Obě vystavení jsou začátkem, v přípravě jsou nyní řešení například pro pražskou prodejnu Tamda či Ratio,“ doplňuje Jakub Petráš ze společnosti Dago.

Vystavení představují velký posun oproti původnímu stavu, kdy bylo zboží vystaveno v klasickém regálu či na paletě. Vystavení disponují potenciálem pro využití tohoto stylu v dalších prodejnách na českém a slovenském trhu,“ říká Kateřina Kubátová z oddělení trade marketingu společnosti Orbico, distributora značky Pringles.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This