Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne v červnu a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

V kategorii alkoholických nápojů postoupila do finále naše loď Captain Morgan, která se objevila v obchodech řetězce Globus. Upoutá hlavně svou neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána. Velmi nás těší, že po loňském úspěchu doma si toto vystavení vybojovalo dobré místo také mezi zahraniční konkurencí.

Nadějnými „želízky v ohni“ budou také dvě realizace, které jsme zhotovili pro Kofolu. Odbornou porotu zaujala kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu, který postupuje do finále, je luxusní paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.

Přinejmenším třetí místo získá také regálové čelo bonbonů M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kousky čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Pátou nominaci získal interaktivní shop-in-shop Oral-B pro společnost PROCTER & GAMBLE. Disponuje speciálním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.

Každé získané ocenění nám ukazuje, že naše snaha vytvářet kvalitní řešení zaměřená na zákazníky, má smysl. Děkujeme všem klientům, kteří nám dávají možnost na těchto zajímavých projektech pracovat!

Váš tým DAGO

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This