Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne v červnu a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

V kategorii alkoholických nápojů postoupila do finále naše loď Captain Morgan, která se objevila v obchodech řetězce Globus. Upoutá hlavně svou neobvyklou výškou, prémiovým provedením ze dřeva a dominantní postavou kapitána. Velmi nás těší, že po loňském úspěchu doma si toto vystavení vybojovalo dobré místo také mezi zahraniční konkurencí.

Nadějnými „želízky v ohni“ budou také dvě realizace, které jsme zhotovili pro Kofolu. Odbornou porotu zaujala kampaň s robotem Karlem, která propagovala nové příchutě. Druhým úspěšným počinem pro Kofolu, který postupuje do finále, je luxusní paletový ostrov spojující whiskey Four Roses a Royal Crown Colu.

Přinejmenším třetí místo získá také regálové čelo bonbonů M&M’s. Přitahuje pozornost především vtipně vyhlížejícími maskoty a kousky čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Pátou nominaci získal interaktivní shop-in-shop Oral-B pro společnost PROCTER & GAMBLE. Disponuje speciálním systémem, který bez fyzického propojení včas detekuje nadměrné vzdálení vystaveného produktu. Zajímavostí je i monitoring interakce se zákazníkem, který poskytuje data pro analýzu prodeje.

Každé získané ocenění nám ukazuje, že naše snaha vytvářet kvalitní řešení zaměřená na zákazníky, má smysl. Děkujeme všem klientům, kteří nám dávají možnost na těchto zajímavých projektech pracovat!

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This