Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Sváteční oděv, bramborový salát, smažený kapr a něco dobrého k pití. Tak vypadá klasická štědrovečerní večeře v mnoha českých domácnostech. Prémiové pivo k Vánocům totiž neodmyslitelně patří, stejně jako cukroví. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Jednalo se již o několikátou spolupráci s komunikační agenturou Dago, při níž bylo vyrobeno celkem 21 kusů paletových vystavení a 4 kusy shop in shopů s holofanem. Obojí je k vidění v hypermarketech Albert.
Pivo a Vánoce
Pivní segment během vánočního období citelně posiluje. Pilsner Urquell využil skvělé příležitosti na sebe v tomto sezonním období upozornit a posílit vztah se zákazníky. Výsledkem je vskutku okouzlující vystavení, které i v tomto případě nese typický symbol plzeňského pivovaru – plzeňskou Jubilejní bránu. Dalším dominantním prvkem umístěným na středu pivovarské brány je již zmíněný holofan, na kterém je promítán vánoční spot Pilsner Urquell. Realizace tohoto prvku ale nebyla tak snadná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Konstruktéři z Daga museli překonat hned zásadní konstrukční problém. „Grafickému návrhu od designéra nejlépe odpovídal dvoulopatkový holofan o průměru 420 mm, který výrobce dodává bez zakrytování. V prvním návrhu jsme vytvořili kvůli designu a bezpečnosti celého vystavení zakrytování, které bylo uzavřené a jen vzadu byly otvory,“ vysvětluje Petr Hejma, konstruktér z agentury Dago, a dodává: „Po roztočení holofanu docházelo k rozkmitání lopatek a na promítaném spotu se po okraji tvořil nežádoucí světelný pás. Po řadě pokusů se nám s celým týmem podařilo stanovit vhodnou polohu otvorů pro odvod vzduchu a chyba se tímto odstranila.“
Symboly, které se neokoukají
Pro navození sváteční atmosféry je aktivace ozdobena světelným řetězem a v dolní části vystavení je aplikován potisk se jmelím. Podloží aktivace pak nese heslo „Ty pravé Vánoce“. Kartonová realizace podtrhuje svou výjimečnost také využitím charakteristických barev značky: zelené a zlaté. Jednoduché, elegantní a decentní řešení dává vyniknout tradičním hodnotám, jež jsou symbolem tohoto oblíbeného piva, bez kterého by sváteční večeře nebyla úplná.
Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY