Videa z našich projektů

Jägermeister s hologramem

Paletový ostrov Jägermeister spojuje různé druhy světelných efektů, materiálů a tvarů. Kromě všudypřítomných jelenů – charakteristických zvířat značky – nelze přehlédnout přitažlivý prvek, kterým je holografická animace. Toto unikátní, u nás pravděpodobně první, POP médium dokazuje, že různorodost jednotlivých elementů dokáže vytvořit originální harmonický komplex. Tím vyčnívá mezi ostatními regály a v kupujících zanechá silnou emoční stopu ve prospěch značky.

Loď Captain Morgana

Námořnicky stylizovaným vystavením jsme podpořili budování značky Captain Morgan přímo v místě prodeje. Kapitánova loď přiváží zákazníkům kompletní portfolio značky. Vizuálně zaujme speciálně opracované dřevo, pulzující červené osvětlení a kapitánova postava, která vystavení dominuje. Velikost regálu a jeho poutavý vzhled se dobře uplatní v době, kdy řetězce nedávají mnoho prostoru k budování značky.

Budvar a Kofola: přeměna kategorie nealko a piva v prodejně Terno České Budějovice

Budvar a Kofola se spojily v projektu předělání kategorie piv a nealko nápojů v českobudějovickém Ternu. Cílem bylo zlepšit nákupní prostředí a orientaci zákazníka. Projektu předcházel roční marketingový výzkum s cílem zjistit podrobnosti o chování spotřebitelů v kategorii a jejich preference ohledně vizuální podoby prostředí. Výsledkem je využití designově neutrálního dřevěného dekoru na stávajících regálech, prémiová regálová čela nebo oživení horní části regálů prosvětlenými vizuály.

HP Omen láká v Alze na adrenalinový zážitek

Řada herních produktů od Hewlett Packard nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Temperamentní provedení využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace černé a červené barvy dotváří atmosféru výzvy, která hráče ponouká usednout do sportovní sedačky k monitoru.

Firemní prodejna Nestlé

Kompletním remodelingem firemní prodejny v sídle Nestlé jsme se snažili splnit přání klienta přehledně, efektivně a esteticky prezentovat jeho kompletní nabídku produktů. Cílem také bylo, aby prodejna působila dostatečně reprezentativně, zároveň však neutrálně se záměrem sjednotit prezentaci sortimentních kategorií a nechat vyniknout samotné výrobky. Kombinace dřeva a lamina interiér prosvětluje a zároveň působí útulně a čistě. Pozornost byla věnována také navigaci a orientaci zákazníka.

Náš Milka Endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.

Mobilní bar Captain Morgan

Captain Morgan od podzimu brázdí vody českých eventů s novou lodí z naší produkce. Hlavní úkol v podobě zvyšování povědomí o značce plní dobře, jsme na ni pyšní. Potkáte ji i teď v zimě. Dejte si horký drink ve vašem oblíbeném zimním středisku nebo u nákupního centra!

Uspěli jsme v Global Popai Awards

Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.

P.O.P. aplikace od DAGO v letňanském Tescu

Letňanské Tesco je lepším místem prodeje i díky P.O.P. aplikacím, na nichž se podílelo DAGO. Například díky regálovému čelu Milka a Tassimo, regálovému oknu Millicano a dekoracím regálů Milka, Brumík, Zlaté a Millicano.

Regálové čelo pro bonbóny M&M´s od DAGO

Regálové čelo pro bonbóny M&M´s zaujme nakupující jak vizuálně, tak i pohybem. Sladkosti totiž v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí jednotlivých zákazníků.

Shop-in-shop Becherovky od DAGO na letišti Václava Havla

Nakupující v duty free shopech Aelia na letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. A díky imageovým shop-in-shopům od DAGO to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky!

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského roku na český a slovenský trh novou prémiovou řadu chladniček a praček.

JoJo v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním.

Nescafé Dolce Gusto POP UP OC Nový Smíchov

Originální pop-up store Nescafé Dolce Gusto umožňuje zákazníkům namixovat vlastní kolekci kapslí dle vlastní chuti. Přímo na místě mohou vybírat ze 17 druhů kávy a dalších nápojů Nescafé Dolce Gusto a prohlédnout či vyzkoušet stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním. Samotná instalace unikátního stánku trvala naši kolegům jednu jedinou noc.

Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze chlubí recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Společnost DAGO, autor vystavení, využila mechaniku, kdy je uchopení kartáčku doprovázeno rozšířenou realitou prostřednictvím produktového spotu a zobrazením aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.

Pro koho například pracujeme


Ocenění

Od roku 2004 se pravidelně účastníme oborových soutěží, jako jsou POPAI Awards, Hvězda 3D Reklamy a Duhový paprsek. Každý rok jsme získali několik ocenění v různých kategoriích.

Vystavení Lego Duplo

vítěz v EURO POPAI Awards Paris 2018 – zlaté ocenění v kategorii Volný čas za

Paletové vystavení Jagermeister

Absolutní vítěz, Cena za kreativitu, Cena za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci a Vítěz kategorie Alkoholické nápoje, tabák v POPAI Central Europe Awards 2017, vítěz ceny publika POPAI DAY 2017, stříbrné ocenění v kategorii nápojů POPAI Euro Awards Paris 2018

Regálové čelo stojan Rajec

zlaté ocenění v EURO POPAI Awards Paris 2017 v kategorii Nápoje

Kartonový stojan pro cidery Somersby

Vítěz kategorie semipermanentní vystavení v kategorii alkoholických nápojů v Global Shop! Awards Las Vegas 2017

Pojízdný bar Loď Captain Morgan

Absolutní vítěz, Cena za kreativitu, Nejlepší materiálová a technická inovace, Vítěz kategorie – Prostředky podpory prodeje v POPAI Central Europe Awards 2015, bronzové ocenění v kategorii Event v EURO POPAI Awards Paris 2016

Permanentní stojan Carnilove

Vítěz kategorie Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby v POPAI Central Europe Awards 2015, Zlaté ocenění v kategorii Food v EURO POPAI Awards Paris 2016

Endcap pro Vitana farmářské polévky

Vítěz kategorie potraviny v POPAI Central Europe Awards 2016

Endcup Milka

Absolutní vítěz, Nejlepší materiálová a technická inovace, Cena za kreativitu a Vítěz kategorie Potraviny v POPAI CE AWARDS 2014, Zlaté ocenění v EURO POPAI Awards Paris 2015 v kategorii Event, Zlaté ocenění v kategorii Food, Grocery, & Convenience v Global POPAI Awards Las Vegas 2016

Pin It on Pinterest

Share This