Rozdáváme radost v Nestlé

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Jiří Beran z portálu Místo prodeje a naše kolegyně Lucie Michajlov osobně přijeli předat ocenění Anežce Svobodové, Jakubu Nymsovi a Patriku Pumrovi, kteří se pod záštitou společnosti Nestlé o značku Purina starají.

„V Pro Planu a v jiných speciálních značkách hodně investujeme do POP umístění, protože víme, že je to dobrý způsob, jak se odlišit od konkurence. Víme, že je to něco, co funguje a je to vidět. S agenturou Dago jsme v minulém i tomto roce naplánovali a zrealizovali spoustu úspěšných projektů,“ vysvětluje Channel Managerka ze společnosti Nestlé CZ/SK Anežka Svobodová. Které konkrétní prvky POP vystavení na zákazníky nejvíce působí, zjistíte v rozhovoru.

Dago nabízí svým klientům širokou škálu POP produktů a dalších marketingových nástrojů, které mohou v rámci trhu využívat ke své propagaci. „Tím, že pracujeme s různými materiály, děláme krátkodobé, ale i dlouhodobé, roční, víceleté i permanentní vystavení,“ vysvětluje Project Managerka z agentury Dago Lucie Michajlov a dodává: „Výrobou POS materiálů naše služby pro klienty nekončí. V rámci klasického záručního a pozáručního servisu nabízíme našim klientům i evidenci a správu POS materiálů ve speciálním software, který byl pro Dago vyvinut na míru.“ O které další služby se jedná, vám sdělí Lucie Michajlov v následujícím rozhovoru.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
undefined
undefined
undefined
Share This