POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Jiří Beran z portálu Místo prodeje a naše kolegyně Lucie Michajlov osobně přijeli předat ocenění Anežce Svobodové, Jakubu Nymsovi a Patriku Pumrovi, kteří se pod záštitou společnosti Nestlé o značku Purina starají.

„V Pro Planu a v jiných speciálních značkách hodně investujeme do POP umístění, protože víme, že je to dobrý způsob, jak se odlišit od konkurence. Víme, že je to něco, co funguje a je to vidět. S agenturou Dago jsme v minulém i tomto roce naplánovali a zrealizovali spoustu úspěšných projektů,“ vysvětluje Channel Managerka ze společnosti Nestlé CZ/SK Anežka Svobodová. Které konkrétní prvky POP vystavení na zákazníky nejvíce působí, zjistíte v rozhovoru.

Dago nabízí svým klientům širokou škálu POP produktů a dalších marketingových nástrojů, které mohou v rámci trhu využívat ke své propagaci. „Tím, že pracujeme s různými materiály, děláme krátkodobé, ale i dlouhodobé, roční, víceleté i permanentní vystavení,“ vysvětluje Project Managerka z agentury Dago Lucie Michajlov a dodává: „Výrobou POS materiálů naše služby pro klienty nekončí. V rámci klasického záručního a pozáručního servisu nabízíme našim klientům i evidenci a správu POS materiálů ve speciálním software, který byl pro Dago vyvinut na míru.“ O které další služby se jedná, vám sdělí Lucie Michajlov v následujícím rozhovoru.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This