Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení, která budou moci zákazníci v následujících týdnech vidět v obchodech napříč Českou republikou a Slovenskem. Kampaň bude probíhat do konce března, kromě zájezdu se hraje například o televize či vstupenky na Comic-Con.

Prominentní roli v kampani hrají postavy ze série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Ty zároveň výborně zapadají do červeného barevného schématu, které je se značkou Coca-Cola nevyhnutelně spojeno. „Nejdůležitějším faktorem při našem rozhodování byl wow efekt, který jsme z návrhu cítili. Jsme přesvědčeni o tom, že vystavení zákazníky zaujmou a zároveň jim předají informace o probíhající soutěži. Roli hrál i dostatek místa pro produkty, o které jde samozřejmě v první řadě,“ uvedla Kristýna Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC.

Shop in shop s logem Avengers, menší vystavení budou rebrandovatelná

Nejvýraznější částí in-store kampaně je shop in shop, kterému kromě produktu dominuje postava Iron Mana a kruhové pódium s logem Avengers. „Kolem nosného schodovitého pódia s logem jsou vyskládány produkty, samotné logo je pak předsazené, díky čemuž působí výrazným dojmem. Na vystavení je také naznačena horská dráha, která odkazuje na hlavní cenu právě probíhající soutěže,“ řekl Jakub Petráš, náš projektový manažer. Shop in shop je zároveň otevíratelný, dá se do něj tedy najet paletovým vozíkem, což výrazně ulehčuje práci zaměstnanců v samotných obchodech. Na českém trhu půjdou shop in shopy do obchodů řetězce Albert, na Slovensku se jedná o Tesco. „Zákazníci je tam ve vybraných prodejnách budou mít možnost vidět v průběhu února,“ uvedl za slovenský trh marketing execution lead Marek Prostredný a dodal: „Řešení, které jsme spolu s agenturou DAGO vyrobili, vybočuje z řady klasických marketingových vystavení a dokonale symbolizuje propojení značek Coca-Cola a Marvel.“

Kromě shop in shopu byly vytvořeny i pro stojany na plechovky, vystavení o velikosti jedné europalety a klasické „hrabáky“. Ty jako jediné z navržených vystavení využívají kromě kartonu i čirý plast. „V posledních letech jsme začali mnohem více využívat karton. Jedná se o variabilní materiál, který lze lehce přenášet a zároveň se jednoduše skládá, což bylo jednou z podmínek klienta,“ uvedl Jakub Petráš. Tyto menší formáty jsou určeny pro celý trh, v zájmu udržitelnosti jsou zároveň rebrandovatelné. „Udržitelnost je pro nás ve společnosti Coca-Cola HBC jednou z priorit, jsme tedy rádi, že stojany agentura DAGO navrhla tak, že je bude možné po skončení právě probíhající kampaně jednoduše předělat a použít znovu,“ doplnila Kristýna Křibská.

Kampaň poběží do konce března

Soutěž Coca-Cola Screentime, ke které se kampaň vztahuje, probíhá do konce března. Soutěžící v ní nákupem vybraných výrobků a hraním miniher v aplikaci Coca-Cola získávají možnost hrát o hodnotné ceny. Mezi ty patří například televize, tablety či projektory značky Samsung nebo propagační předměty ze světa Marvel. Hlavními cenami jsou vstupenky na Comic-Con 2023 a zájezd pro čtyři osoby do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This