Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu

Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...

Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Jiří Beran z portálu Místo prodeje a naše kolegyně Lucie Michajlov osobně přijeli předat ocenění Anežce Svobodové, Jakubu Nymsovi a Patriku Pumrovi, kteří se pod záštitou společnosti Nestlé o značku Purina starají.

„V Pro Planu a v jiných speciálních značkách hodně investujeme do POP umístění, protože víme, že je to dobrý způsob, jak se odlišit od konkurence. Víme, že je to něco, co funguje a je to vidět. S agenturou Dago jsme v minulém i tomto roce naplánovali a zrealizovali spoustu úspěšných projektů,“ vysvětluje Channel Managerka ze společnosti Nestlé CZ/SK Anežka Svobodová. Které konkrétní prvky POP vystavení na zákazníky nejvíce působí, zjistíte v rozhovoru.

Dago nabízí svým klientům širokou škálu POP produktů a dalších marketingových nástrojů, které mohou v rámci trhu využívat ke své propagaci. „Tím, že pracujeme s různými materiály, děláme krátkodobé, ale i dlouhodobé, roční, víceleté i permanentní vystavení,“ vysvětluje Project Managerka z agentury Dago Lucie Michajlov a dodává: „Výrobou POS materiálů naše služby pro klienty nekončí. V rámci klasického záručního a pozáručního servisu nabízíme našim klientům i evidenci a správu POS materiálů ve speciálním software, který byl pro Dago vyvinut na míru.“ O které další služby se jedná, vám sdělí Lucie Michajlov v následujícím rozhovoru.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This