Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí. Přesto i osvědčené vánoční symboly jako jsou úhledně zabalené dárky, saně, či čokoládoví medvídci, umí strhnout pozornost.
 
Jak si společnosti vyhrály s vánočními aktivacemi? Hodnocení těch nejlepších pro vás připravila naše projektová manažerka Lenka Lahaije.
 
 
Lindt
 
K Vánocům neodmyslitelně patří zaběhnuté a staletími prověřené tradice a symboly. Tyto pak vládnou v plné síle na prodejních plochách po celý advent, ba i dřív. Z jednoduchého, avšak poutavého vystavení od Lindtu pro český trh kouzelná atmosféra přímo dýchá. Saně, které „řídí“ jejich jedinečný medvídek v tradiční kombinaci zlaté a červené barvy, jsou okouzlující.
 
 
Prada
 
Na červenou barvu vsadila také Prada, která ale pojala celou věc trochu odvážněji: čistě, moderně a minimalisticky, čímž se trochu vymyká stereotypu a působí svěže a neotřele.
 
 
Jo Malone 
 

To pop-up pro Jo Malone si zvolil tradičnější cestu. Pracuje se symbolem dárku, se kterým si ale vyhrál v mnoha podobách. Celý prezentační prostor je umístěn v obřím dárku ozdobeném mašlí a vevnitř se zákazník pokochá spoustou dalších skvostných balíčků. Tradiční zlatá dodává punc luxusu. Prostě radost pohledět.

Hodnotila: Lenka Lahaije

Zdroj: Marketing & Media 50/2022

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Pin It on Pinterest

Share This