POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty.
Nový koncept display systému již tradičně vznikal v rámci systému DAGO CIS (Complex in-Store Solution) ve snaze maximalizovat efektivitu in-store komunikace fotoaparátů. Hlavním cílem bylo získat pozornost zákazníka, zaujmout ho k interakci s vystavenými produkty a motivovat ho k jejich koupi. Nový koncept vystavení fotoaparátů má zároveň za úkol podpořit dojem prémiovosti a kvality jednotlivých značek, zajistit snadný přístup a manipulovatelnost s reálnými produkty a pobízet tak zákazníky k jejich vyzkoušení, čímž se zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě.
Základní atributy přístupu CIS v projektu:
- Základním cílem realizace bylo přilákání zákazníků do foto sekce a snaha, aby v sekci co nejdéle zůstali a byli stimulováni k interakci s vystavenými produkty.
- Dalším úkolem bylo maximální zpřehlednění fotosekce
- Celé místo působí dojmem kvality a prémiovosti, čímž podporuje image vystavených produktů.
- Schopnost vyrušit zákazníky novým řešením fotostěn je dána rozmanitou barevnou strukturou, vycházející z barevných kódů značek vystavených produktů.
- Struktura aplikace je založena na tvarové rozmanitosti, která vyrušuje z jinak poměrně pravidelných tvarů běžně přítomných v prostředí prodejny.
- Aplikace je vizuálně dominantní a kontrastní v prostředí, ve kterém je instalována, což také podporuje schopnost vyrušit a zaujmout.
- Loga jsou komunikována výrazně a viditelně ze všech směrů, aby mohlo skrze značky dojít k propojení s již u zákazníků existujícími informacemi a latentními potřebami.
- Světelné efekty podporují vyrušení a lákají k produktům, zároveň podporují vizuální a praktickou atraktivitu prostoru.
- Prostor je maximálně přístupný, otevřený zákazníkům, nevytváří žádné bariéry mezi zákazníkem a produkty.
- Zároveň jsou v hlavní roli celého prodejního prostoru produkty, které jsou maximálně přístupné a viditelné, čímž podněcují k interakci s nimi.
- Produkty jsou rozmístěny organizovaně v uspořádaných, přehledných blocích, což opět zvyšuje schopnost zaujetí a vyzkoušení produktů zákazníky.
- Produkty jsou reálné a funkční a jsou umístěny ve správné výšce podporující co nejpohodlnější manipulaci ze strany zákazníků.
Oproti předchozím fotostěnám, na nichž byly fotoaparáty vystaveny pouze dle jednotlivých značek, je nyní každá ze stěn rozdělena do sekcí dle typů fotoaparátů (kompaktní, zrcadlovky, systémové atd.). Koordinátorem celého projektu za společnost Electro World s.r.o. byl pan René Vlasák, který umožnil tento nový koncept instalovat a testovat na nejstarší z prodejen ElectroWorldu v Praze-Čestlicích. Zadavatel i výrobce jsou přesvědčeni, že atributy, na nichž jsou nové foto stěny založeny, přispějí ke zvýšení prodeje vystavených produktů a také k větší spokojenosti zákazníků díky lepší přehlednosti a orientaci mezi vystavenými produkty a značkami.
Tým DAGO