Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Kvalitní krmivo si zaslouží stejně kvalitní prezentaci, jen tak se stane pro zákazníka lehce zapamatovatelným a odlišným od konkurence. „Společnost Nestlé s.r.o. ve spolupráci s obchodním a internetovým obchodem Mall.cz nás před časem oslovila, abychom zpracovali unikátní provedení shop in shop pro značku Purina, které bude zabudováno do zdi v jejich brněnské prodejně,“ vysvětluje Lucie Michajlov, projektová manažerka ze společnosti Dago.
Na rozdíl od standardních shop-in-shopů (SIS), které bývají umístěny volně na prodejní ploše, je tento SIS tvořen jako samostatný modul zabudovaný do předem připraveného otvoru.
SIS je vyroben z masivu a lamina a je opticky rozdělen na dvě poloviny – první část je zaměřena na produkty pro psy, druhá polovina modulu je určena pro kočky. Ve stejném duchu je laděna i grafika, a to včetně podpůrných 3D prvků. V sekci pro psy je umístěna psí bouda, která funguje nejen jako dekorace, ale také jako prodejní prostor. Kočičí části pak dominuje škrabadlo sloužící jako výstavní regál na drobné zboží.
Vjem rozdělení na psí a kočičí část podtrhují siluety psa a kočky, které dominují celému prodejnímu regálu. „Práce Daga se mi opravdu líbí. Prezentace perfektně zapadla do našeho konceptu a patří k těm vizuálně nejzajímavějším. Velice oceňuji i tematicky rozdělené sekce pro psy a kočky,“ hodnotí vystavení Jiří Staněk, store design manager společnosti Mall.cz.
Potenciál POS vystavování v kategorii pet food je opravdu silný, nepodléhá totiž sezónnosti, má tudíž dlouhodobý charakter. Je známo, že prezentace v retailu jdoucí ruku v ruce s aktuálními trendy navýší prodeje až o několik procent.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY