Slavíme úspěch na Shop! Paris Awards 2025: Dvě medaile pro český POP design
Mezinárodní soutěž Shop! Paris Awards je každoročním svátkem in-store komunikace a designu, a je považována za nejprestižnější evropské klání POS projektů. Ocenění uděluje odborná porota složená z retailových profesionálů, zadavatelů i kreativců, kteří hodnotí...
Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo v globálních maloobchodních sítích.
Inspirací konceptu designu podlahového stojanu byl právě tvar kávovaru Bosch. Jako konstrukční materiál byly použity LTD desky s vysokým leskem v kombinaci s masivním plexisklem a světelným systémem LED. Design stojanu navozuje pocit vzdušnosti a lehkosti. Síla materiálu použitého na police umožňuje maximalizaci vizuálního efektu prosvětlením hran polic a vsazených grafických elementů v horní a spodní části stojanu. Celkový luxusní image je umocněn aplikací LCD displeje, který ve smyčce přehrává speciálně vytvořený spot. Právě světelné efekty a dynamický spot v kombinaci s exkluzívní vizuální strukturou podporují schopnost tohoto POP média vyrušit a zaujmout kupující s cílem je konvertovat ke koupi prezentovaných produktů. Celkově netradiční design displeje Tassimo podtrhuje kvalitu a jedinečné spojení přístroje známé a spolehlivé značky Bosch a oblíbené kávy Tassimo. Zajímavostí projektu je jeho ocenění odborníky v letošní soutěži POPAI Awards 2012, ve které jsme s ním zvítězili v jedné ze soutěžních kategorií (Domácí potřeby).