Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou prodejny nezávislého maloobchodního trhu. Důvodem pro vypsání výběrového řízení byla potřeba vyvinout nový, moderní POP stojan s dostatečným prodejním i komunikačním potenciálem, který zároveň bude výrazně dominovat v prodejním prostředí a podporovat image a prodej vystavené kávy NESCAFÉ.

V návrhu byly již tradičně reflektovány atributy našeho shoppercentrického přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution). Pro vizuální podobu jsme se při tvorbě designu inspirovali novým komunikačním prvkem značky NESCAFÉ, tzv. „square-round“, který dominuje celému tvarosloví stojanu, čímž se v prostoru diferencuje od běžných tvarů prostředí, což zvyšuje potenciál upoutání pozornosti zákazníků. Pro další podporu dominance na prodejní ploše bylo využito korporátní kombinace červené barvy s bílou.

Díky navrženému barevnému kódu je stojan nepřehlédnutelný v kontrastu s tmavým i světlým pozadím prodejního prostředí. Součástí zadání byl důraz na snadnou rebrandovatelnost stojanu, která je zajištěna pomocí výměnných komunikačních ploch na čelech polic, bocích stojanu a stopperech akční police. Přidanou hodnotou stojanu jsou i polohovatelné a odnímatelné bočnice. V případě umístění stojanů v řadě jiných displejů nemají tyto bočnice své opodstatnění a nemusejí být na stojanu aplikovány. Tím klient po analýze umístění ušetřil nemalé finanční prostředky.

Stojan zároveň umožňuje komunikaci novinek ve zvýrazněné akční polici a v neposlední řadě jednoduchým způsobem aplikaci tzv. parazitních displejů pro akční prezentaci „cross sell“ produktů. Tím se zvyšuje schopnost celého POP prvku konvertovat potenciální zákazníky na kupující vystaveného sortimentu.

V rámci vítězství v tendru jsme stojany nejen navrhli, vyvinuli a vyrobili, ale zároveň rozvezli a nainstalovali do prodejen po celé České a Slovenské republice. Na mnoha místech byl tento nový displej vyměněn za původní, který byl stažen a následně ekologicky zlikvidován. Tento projekt se tak stal další ukázkou komplexního fullservisového pojetí POP projektu od jeho naplánování, strategického pojetí návrhu již při designování přes vývoj, výrobu až po implementaci na trhu.

Pin It on Pinterest

Share This