Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media

Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje. Hodnocení pro vás připravila naše kolegyně Annette Schulze.
 
 
Hodnocení interiérů pekařství je rozhodně více než méně záležitostí osobního vkusu, a to zejména v případech, které nám byly zaslány k náhledu, kde se ve výběru vedle sebe nacházejí jak teplá a útulná prostředí, tak ta chladnější s jasnými minimalistickými rysy.
 
Pekárnu Francis jsem vybrala díky osvětlení — teplé tlumené světlo vás přímo vyzývá, abyste zabrousili do obchodu a vybrali si něco chutného. Vše je doplněno krásným architektonicky zajímavým stropem, který by mě přilákal, i kdybych snídaňový typ nebyla. Pekařství Style, které kombinuje bílou barvu se světlým dřevem a zeleností květin, to by byl můj favorit v případě, že by se v pekárně dalo posedět, nicméně právě díky tomuto benefitu je v mém případě hodnocení výhercem pekařství Teller. Jediná nevýhoda tohoto pekařství je lokalizace v Izraeli, kde si v nejbližší době zřejmě jen tak neposedím.

Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj:
Marketing & Media 41/2022 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
undefined
undefined
undefined
Share This