Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je tak mnohem rychlejší než dříve. Díky nim si zákazníci už z dálky všimnou top produktů z nabídky mobilních telefonů Již podruhé se naše společnost pustila do komplexního řešení produktové kategorie v prodejnách s elektronikou a ve spolupráci s Electro Worldem jsme navrhli, vyrobili a instalovali prodejní světelné stěny na mobilní telefony.

Zajímavé POP řešení již mohli spatřit zákazníci Electro Worldu v Čestlicích, instalace však dále probíhá v dalších dvaceti pobočkách po celé České republice.

Přehlednost, jednoduchost a možnost rychlé proměny

Čím jsou tyto světelné stěny tak výjimečné? Zaprvé svou přehledností a jednoduchostí, která zákazníkovi dává jasný přehled o výběru mobilů od konkrétní značky a maximálně podporuje jeho orientaci v rozmanitém sortimentu mobilních telefonů. Ta zároveň navazuje na celkovou strategii pojetí prodejní plochy Electro Worldu.  Zadruhé panely vynikají svou flexibilní ovladatelností. Zaměstnanci Electro Worldu mohou jejich vzhled jednoduše změnit dálkovým ovladačem.

Několika kliky tak lze nastavit barvu panelu a elektronické 3D logo dané značky lehce zaměnit. „Pokud by výstavní plocha kvůli změně nabídky prodejny nestačila, lze jednoduše připojit další díl stěny. Celá instalace totiž funguje na principu flexibilní skládačky podobné hračce Lego,“ vyzdvihuje přednosti světelných stěn Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naši společnosti.

Nejlepší produkty vystavovaných značek zůstávají zvýrazněny

Instalace zároveň nijak neomezuje zákazníky, kteří si mohou jednotlivé mobily vyzkoušet a „ohmatat“ tak, jak jsou běžně zvyklí. Aktivní interakce s reálnými funkčními produkty pak zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě. Třetí výhodou, která cílí na podporu prodeje výrobků daných značek, je zvýraznění nejlepších produktů daného výrobce v akčních světelných rámečcích. „Výběr vyznačených top produktů konzultujeme s výrobcem. Nejčastěji se jedná o nejnovější telefony v naší nabídce,“ uvádí Michal Navrátil, manažer divize telekomunikací ve firmě Electro World. Zákazníkům tento přístup usnadňuje orientaci a rozhodování.

Světelné stěny na mobilní telefony tak svou komplexitou navazují na zkušenosti s předchozí úspěšnou P.O.P. aplikací naší společnosti. Například na loňské řešení kategorie foto-video ve stejných prodejnách, nebo na mezinárodní projekt promotables na fotoaparáty Canon, za něž jsme získali na loňských POPAI Awards hlavní ocenění v kategorii promostánků.

Váš Dago team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This