Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to skutečně náročné období – navrhnout, vyrobit a nainstalovat ta nejlepší vystavení, abychom splnili přání našich klientů, oslovit co nejvíce nakupujících a být vidět v zahlceném prostoru prodejních ploch.
Pro segment alkoholických nápojů jsme vytvořili dvoupaletové vystavení Fernet Stock, které nabízelo všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Shop in shop se v předvánočních časech elegantně usadil nejen v českých, ale i ve slovenských prodejnách Kaufland. Černá forexová konstrukce doplněná o prvky ze zlaté folie je dozdobena velkou zlatou mašlí, která upoutá pozornost již z dálky. Vystavení zákazníky osloví zejména svojí decentností.
Pro společnost Brown-Forman Czechia jsme vytvořili dynamické propojení dvou vizuálně zcela odlišných brandů, Finlandia a Jack Daniels. Vánoční atmosféru jsme navodili LED svícením a dominantním středovým panelem.
Samozřejmě jsme nevynechali ani segment piva, další velmi oblíbenou vánoční nákupní kategorii. Pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell jsme připravili několik typů vystavení, jimž vévodilo jednopaletí s ikonickou vstupní pivovarskou bránou. Tato kartonová realizace se objevila v TOP 20 Tesco prodejnách a doplnili jsme ji o vánoční světýlka a dárkové mašle na lahvích. Jednodušší provedení mohli zákazníci potkat v 80 prodejnách Kaufland a také na tradičním trhu.
Vánoční vizuál značky Zlatý Bažant jsme rozpracovali pro realizaci, kterou jsme pro docílení té pravé atmosféry stylově doplnili prosvícením vánočního řetězu na stromku a loga značky.
Nezapomněli jsme ani na nealko. Značka Mattoni se objevila v obchodech v našem kartonovém půlpaletí a jednopaletí, které nabízelo zákazníkům nápoje v dostatečné zásobě jak v PET, tak v plechovkách.
A ani HoReCa (on-trade) nezůstala ochuzena o naši práci. Pro společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko jsme nachystali ikonické Santa Clause v životní velikosti, kteří vítali zákazníky při vchodu do vybraných outletů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY