Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován v nákupním centru Avion v Bratislavě. Fanoušci plastových kostiček si tak v prodejně mohou krom koupě produktů také pohrát i odpočinout zároveň.
K celému systému totiž patří i LEGO hrací koutky, které v posledním ročníku POPAI AWARDS zvítězily v kategorii promopointů. Aplikací maloobchodní strategie shop in shop tak vznikly v hračkářstvích emoční zóny, jež nepochybně potěší zákazníky dánské hračky. Navržený způsob prezentace zboží se vymyká běžným regálovým systémům. Zákazníky v hračkářství k hracím stolům s kostičkami LEGO lákají například speciální světelné a pohybové efekty, nebo skutečně se otáčející rotor helikoptéry na vrchní části regálu upozorňující na sérii LEGO City. Zaujmou i zvětšené kostky či postavičky LEGO a zejména poutavý, výrazně žlutý vzhled celého koutku doplněný o imageovou podlahovou grafiku lemující regály. Jednotlivé stavebnice jsou seřazeny podle sérií, a tak už při příchodu přesně zákazníci vědí, kde hledat své favority.
Barvy a grafické elementy stimulují hravost
Na základě strategie našeho komplexního shoppercentrického přístupu (CIS), poznatků category a space managementu a znalosti nákupního chování jsme sestavili v úzké spolupráci s klientem malé světy LEGO, v nichž si mohou velcí i malí zákazníci stavebnice přímo vyzkoušet, hrát si s nimi. „Kombinací barev, světla, pohybu a grafických elementů se u zákazníků snažíme stimulovat hravost. Kdo má chuť, může si uprostřed nákupů na chvíli odpočinout, sednout si k hracímu stolku a složit si vlastní dílo v příjemné atmosféře nově vytvořeného prostředí“, vyzdvihuje hravost celé aplikace Michal Sůlovec, projektový manažer naší společnosti.
Nové koutky sestavené z kovových regálů doplněných lesklým lakovaným dřevem a různými 3D prvky z plastů zhmotňují nový styl komunikace značky LEGO. Ta se tímto silně zákaznicky orientovaným způsobem snaží více přiblížit jak dospělým, tak i dětským nakupujícím.
Váš DAGO team