BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! i letos pro zákazníky připravila soutěž spojenou se dvěma letními limitovanými edicemi jedinečných příchutí. Značka nyní také využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.

Značka BIG SHOCK! i letos vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nových permanentních vystavení v prodejnách Globus v Brně, Opavě a Olomouci. „Jedná se o roll out úspěšného konceptu, který se už osvědčil na prodejně Globus Praha Čakovice. Jsme rádi, že se potvrdil příznivý dopad na prodeje a můžeme na úspěch navázat,“ říká Jakub Petráš, Project Manager Dago.

Vystavení je zhotoveno z kombinace kovu a plastu a doplněno o nasvícení produktů, které s jeho pomocí poutají pozornost již zdálky. Komunikační plocha prezentuje aktuální limitované edice a soutěž o hlavní ceny v podobě půjčení Toyoty a vstupenek na 4 evropské festivaly. Vystavení je doplněno o lednici, která nabízí dostatečnou zásobu ledové kávy i energy drinků ve správné teplotě. Celému místu prodeje dominuje jasně žlutá barva značky BIG SHOCK!

„Tento typ vystavení slaví u zákazníků úspěch, což potvrzuje především nárust prodejů napříč celým sortimentem značky BIG SHOCK!, a to v řádech desítkách procent,“ dodává David Tlach, Trade & Category Manager BIG SHOCK!

BIG SHOCK! společně s komunikační agenturou DAGO i nadále pokračují ve vývoji a distribuci permanentních vystavení na moderním i tradičním trhu s cílem podpořit prodeje na prodejnách různých typů a velikostí.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Pin It on Pinterest

Share This