Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Letos soutěžily tradiční POP prostředky ve 20 kategoriích. Z celkem 18 přihlášených realizací jsme jich třináct dokázali proměnit ve vítězství, což je pro nás historicky nejvýraznější výsledek. Máme radost z toho, že jsme na těchto projektech mohli spolupracovat s našimi klienty a přinést do českého prostředí in-store marketingu inovativní komunikační řešení.

Nejvyšší počet bodů ze všech vystavení, a tedy titul „absolutní vítěz“, si odnáší paletový ostrov pro Jägermeister s originálním hologramem, který se v české in-store komunikaci zřejmě ještě neobjevil. Díky tomu dokáže zaujmout zážitkem odkazujícím na virtuální realitu. Kromě toho zákazníky osloví i podsvícenými motivy jelena coby ústředním motivem značky. Stejné vystavení získalo ještě ceny za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci, za kreativitu a rovněž se stalo vítězem v kategorii světelné komunikace.

Oceněným projektem byl také shop-in-shop, který upozorňoval na kampaň „Grilujeme s Coca-Colou. Získal titul vynikající realizace. Kombinuje tři hlavní prvky – plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Provedení s klasicky letními prvky jako je světelný řetěz, tráva a naštípané dřevo v zákazníkovi vyvolává uvolněnou a příjemnou atmosféru.

Stejný titul si vysloužil i permanentní stojan propagující bylinný likér Black Fox. Ten upoutává pozornost svou tajemnou atmosférou temného lesa, ve kterém zákazníka pozorují zelené liščí oči. Vystavení dominuje topper, vyrobený z opálového plexiskla, které je potištěné sítotiskem. Tuto celou plochu podsvěcují LED diody.

V kategorii alkoholických nápojů jsme zaznamenali úspěch se svým osobitým kartonovým barem pro irskou whisky Tullamore Dew. Porotce oslovilo poutavé provedení v teplých barvách prezentovaného nápoje, dále pak reálné osvětlení a vhodně zakomponovaný zvon.

Mezi našimi dalšími vystaveními, která získala ocenění, jsou dětská kolébka Pampers, regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto a prémiový minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS. V kategorii integrovaných in-store kampaní zaujala sada stojanů, která promovala energetický nápoj Semtex. Seznam všech našich realizací a jejich ocenění uvádíme v přehledu níže.

Soutěž POPAI Central Europe Awards pořádá středoevropská kancelář POPAI CE. Dlouhodobě podporuje obor marketingu v místě prodeje a nové trendy, které ukazují in-store reklamu jak efektivní komunikační nástroj vůči zákazníkovi.

Přehled ocenění společnosti Dago v jednotlivých kategoriích:

  • Potraviny: endcap „Coke and Meal“
  • Nealkoholické nápoje: vystavení pro nealkoholické osvěžení Birell
  • Alkoholické nápoje: kartónový bar pro Tullamore Dew
  • Drogerie: dětská kolébka Pampers
  • Domácí potřeby: regálové čelo pro kávovarové kapsle Nescafé Dolce Gusto
  • Elektronika: minimalistický endcap pro elektronické cigarety IQOS
  • Světelná komunikace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister
  • Integrované komunikační kampaně: Semtex

Hlavní ocenění:

  • Nejlepší materiálová a technologická inovace: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
  • Kreativita: paletový ostrov s hologramem Jägermeister ostrov hologram
  • Absolutní vítěz: paletový ostrov s hologramem Jägermeister

Vynikající realizace:

  • Shop-in-shop „Grilujeme s Coca-Colou“
  • Permanentní stojan Black Fox

 Děkujeme. Váš Dago tým

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
undefined
undefined
undefined
Share This