Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského roku na český a slovenský trh novou prémiovou řadu chladniček a praček. V rámci rozšíření dostupných prodejních kanálů zahájil Samsung spolupráci s kuchyňským studiem Sýkora, aby umožnil všem zájemcům výběr špičkových domácích spotřebičů na stejném místě, kde plánují podobu své kuchyně a domácnosti. Zákazníci se tam nově mohou u vystavených produktů v klidu posadit a podrobně studovat spotřebiče na vyvýšených pedestalech, z nichž jeden dokonce rotuje. Za kreativním pojetím, výrobou a implementací celé P.O.P. aplikace stojí vedle nás také agentura Cheil.

Vystavení budí dojem galerie moderního umění a láká ke koupi návštěvníky showroomu kuchyňského studia Sýkora na pražské Harfě. „Přišli jsme s moderním hi-tech designem, který dobře vystihuje jak exkluzivitu značky Samsung, tak i elegantní pojetí okolního prostoru,“ popisuje vizuální stránku P.O.P. média Jakub Větrovec, leader Retail Experience projektů agentury Cheil.

Pozornost však nové vystavení nepoutá pouze díky nadčasovému designu. „Lednice i pračky jsme postavili na vyvýšený stojan, nasvítili je a využili pohybového efektu, který člověka přirozeně zaujme a dá mu možnost si skvělé produkty prohlédnout z jednoho místa ze všech stran. Vystavené pračky se totiž neustále otáčejí,“ upřesňuje designérka agentury Cheil Bo-Hyun Choi.

Posezení jako v galerii

S futuristickým designem ladí i zvolený materiál. Speciální stojany jsou vyrobeny z materiálu MDF a mají lakovaný povrch s vysokým leskem, jenž podtrhuje prémiovost vystavených produktů. Součástí vystavení jsou také LCD monitory, které doplňují hi-tech image celého vystavení a zároveň nabízí informace k umístěným prémiovým produktům.

Součástí finálního pojetí je i posezení naproti lednicím a pračkám. Zákazníci showroomu tak mají možnost dočíst se více o produktech Samsungu díky přiloženým brožurám a především se podívat na vystavení jako celek. „V tomto případě se opravdu jedná spíše o jakousi minigalerii moderního umění než běžnou P.O.P. aplikaci. Je to vlastně taková tuzemská Samsung art gallery,“ sděluje na závěr své dojmy Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti, která celý projekt vyráběla a instalovala.

Váš DAGO Team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This