Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

V květnu otvíráme svou první slovenskou pobočku. Na Slovensku aktivně působíme už od roku 2018, odkdy tam pracuje jeden projektový manažer. Počet zákazníků od té doby vzrostl, a proto se otevření nové kanceláře ukázalo jako logický krok.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram

Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.

Vystavení oslovovalo široké spektrum nakupujících nad věkovou hranicí 18 let. „Naše vize spojovala tři požadavky: vytvořit in-store komunikační rovinu, která by v přeplněných obchodech zaujala, sdělovala hlavní poselství soutěže a zároveň vycházela z identity značky,“ rekapituluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist ve společnosti Mast-Jaegermeister.

Pětadvacet kusů této unikátní POP aplikace vzniklo v různých konfiguracích: regálová čela, dvoupaletí, i čtyřpaletí. K vidění byly v obchodních řetězcích Ahold, Globus a Tesco po celé České republice a také Slovensku.

Hodiny práce se vyplatily

Bezesporu nejpoutavějším prvkem vystavení byla holografická projekce jelena, která ho posouvá do virtuální reality. „Naše značka má ve svém jádru mimo jiné také inovativnost a snahu o podporu nových cest lovu nejlepších zážitků. Když jsme se proto setkali s hologramem, měli jsme jasno, že chceme tuto inovativní technologii do česko-slovenského retailu přinést,“ komentuje Lenka Horníková.

Jedná se o otočné lopatky opatřené řadou LED. Na ně se přenáší minutová videosmyčka. Modelace jelena zabrala nespočet hodin. Nemohli jsme použít živou předlohu. Jediným podkladem byl klíčový vizuál klienta. Při programování jsme si museli pohrát s každým detailem. Třeba jelenovy svaly na nohách, které se při jeho chůzi hýbou, stály hodně úsilí.

Kromě toho zákazníci objeví i další poutavé prvky. Z centrálního kruhu po stranách vykukují jelení hlavy, což je další způsob, jak zakomponovat klientův ústřední motiv. Zhotovili jsme je metodou gravírování, při které se do plexisklové desky vyryjí obrysy jelena a následným podsvícením se tyto linky zvýrazní. Důležitým atributem je rovněž vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů.

Pevně věříme, že bude přibývat klientů, kteří budou chtít jít cestou inovací podobně jako u tohoto projektu. Celá aktivace poutala pozornost a u nakupujících vyvolávala pozitivní emoce. Uspěla i u odborníků, protože se stala absolutním vítězem POPAI Awards. A portál Místoprodeje.cz ji vybral nejen za nejlepší říjnovou realizaci, ale zvítězila i v jeho celoroční soutěži POP STAR. 

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This