DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Značka HP tentokrát pro vytvoření in-store prezentace herních produktů vyzkoušela přesah mimo dosavadní praxi předváděcích playtable. „Snažíme se u zákazníka navodit herní pocit a soutěžní naladění, které představují adrenalin a motivují ho k vyzkoušení. Zároveň nakupujícím při této příležitosti představujeme kompletní řadu produktů v nabídce. Tyto cíle se nám dle reakcí prodejce i promotérů daří plnit,“ říká Stanislava Porubová, Trade marketing manager HP.
Řada OMEN od HP zahrnuje kompletní portfolio hardware pro hráče. Jedná se o notebooky, stolní počítače, monitory, sluchátka a další. Vzhledem k šíři nabídky a jejímu hernímu zaměření jsme pro HP vytvořili kompletní herní zónu, která umožňuje produkty vyzkoušet a zároveň designově ladí se značkou OMEN a podporuje v místě prodeje její image a styl. Použité geometrické tvary spolu s červeným prosvětlením působí temperamentně a vábí hráče k vyzkoušení. Naším cílem bylo navodit herní atmosféru, představit produkty a zároveň podpořit jejich image a prodej. A tato extravagantní realizace toho v synergii se skvělými produkty a prodejním personálem pomáhá dosáhnout. Věříme, že se na základě pozitivních výsledků na lokálním trhu podaří vystavení prosadit na další trhy v regionu.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY