Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instalaci na prodejní místa včetně naplnění zbožím.

Jedná se o unikátní pojetí akčního paletového ostrova. Netradičnost spočívá především v netypickém atraktivním vzhledu a tvaru, specifické velikosti a světelných a pohybových prvcích. Vystavení je doplněno akční vitrínou, ve které je prezentován dárek, který zákazník může získat v balení s pivem Budvar v promoakci. Dárek je ve vitríně nasvícen a díky vestavěnému servomotorku se otáčí na piedestalu. Vystavení bylo navrženo tak, aby poskytlo maximální možnost vyniknutí vystavených produktů. Způsob jejich umístění a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky ke koupi. Díky těmto atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k zaujetí a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Značná odlišnost od běžných paletových vystavení způsobila vědomý zájem nakupujících o vystavení samotné, což u podobných médií nebývá běžné.

Vyjádření zadavatele projektu:
Ing. Josef Kroulík
Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n.p.

Na začátku každého projektu v in-store pro značku Budweiser Budvar stojí naše snaha podívat se na tradiční věci z nového úhlu. Stojan, který jsme použili pro vystavení akčních multipacků ve „zlatém“ období před Vánoci, v tomto ohledu nebyl výjimkou. Záměrně nebyl použit stojan, který svým tvarem připomíná klasický regál. Velký důraz byl naopak kladen na prvky, které mají maximální potenciál zaujmout: netradiční tvar, světlo, pohyb a jasnou komunikaci přidané hodnoty produktu. Všechny tyto prvky se v záplavě tradičních POS řešení ukázaly jako velmi funkční.

Tento projekt přinesl vedle naplnění očekávaných prodejních cílů také efekt, který POS materiály, jakožto nosiče reklamního sdělení, obvykle nemívají. Vyvolal totiž diskusi mezi nakupujícími, čímž se jeho působení dostalo i za brány hypermarketu.

Fotogalerie

Další články

Rozdáváme radost v Nestlé

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Pin It on Pinterest

Share This