LG trendy shopping v Alze

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě.

Celý projekt je netradiční. Chtěli jsme využít jedinečného prostoru, který se nám nabízel, a zároveň na jednom místě prezentovat širokou škálu našich produktů takovým způsobem, jenž zatím není k vidění nikde jinde,“ vysvětluje Roman Moudrý, GMT manažer ze společnosti LG Electronics CZ. A spektrum je skutečně obsáhlé. Zákazníci si mohou v prostorném vystavení prohlédnout domácí spotřebiče a především televize s nejpokročilejší OLED technologií.

Projekt je výsledkem několikaměsíční spolupráce a reflektuje nejnovější trendy v požadavcích, které zákazníci na obchody kladou. Kvalitní a vizuálně zajímavé provedení celé instalace je již samozřejmostí, je ale nutné nakupující oslovit také jinak. V tomto případě jejich pozornost upoutá široká škála možností, jak lze s celým prostorem interagovat. Všechny vystavené produkty si lze například velice dobře prohlédnout a vyzkoušet, jsou plně funkční. Například OLED televize pouze nevisí na stěně, zákazník si může díky speciálnímu výsuvnému systému polic prohlédnout zádové části. Projekt zaujal také porotce soutěže POPAI Awards v Paříži, kteří jej nominovali do finále v kategorii Architektura komerčních interiérů.
Výsledný koncept shop in shopu je souhrnem řady inovativních prvků a materiálů, které vytvářejí luxusní provedení, aby celek upoutal pozornost a zdůraznil design a image vystavených produktů. A pozornosti se dle slov Romana Moudrého dostává: „Zákazníci na vystavení reagují velice pozitivně, registrujeme díky němu zvýšený zájem o produkty a především větší prodeje,“ vysvětluje.
Vystavení je navrženo tak, aby mohlo být kontinuálně modernizováno a na místě setrvalo několik let. Menší realizace je pro zákazníky připravena také v Alza showroomu v Bratislavě.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Rozdáváme radost v Nestlé

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Pin It on Pinterest

Share This