Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete

Chipsy Pringles, jsou známé nejen svým dokonalým tvarem hyperbolického paraboloidu, ale i svou neodolatelnou chutí. Široké portfolio barevných tub, které představují různé příchutě, je na regálech obchodů těžko přehlédnutelné. Nyní se značka Pringles pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení. Brzy je budou následovat další prodejny.
Dvě regálová čela v kamenném obchodě v Potůčkách a branding regálu v Brandově byly vytvořeny na míru konkrétní prodejně. Díky kombinaci laminátu, kovu a LED osvětlení dodají prostoru a produktu pocit exkluzivity, který zákazníka upoutá a naláká jej ke koupi. Vystavení jsou vyvedena primárně v červené barvě, která je se značkou nevyhnutelně spjata, zároveň však neopomíjejí ani další ikonické elementy Pringles – aerodynamický tvar brambůrků, které se efektivně skládají na sebe, válcovou plechovku a maskota značky, známého jako Julius Pringles či Mr. P. Dobrou vizibilitu zajišťují podsvícené stoppery, které přilákají pozornost každého kolemjdoucího.
Další vystavení jsou na cestě
Obě vystavení jsou začátkem, v přípravě jsou nyní řešení například pro pražskou prodejnu Tamda či Ratio. „Vystavení představují velký posun oproti původnímu stavu, kdy bylo zboží vystaveno v klasickém regálu či na paletě. Vystavení disponují potenciálem pro využití tohoto stylu v dalších prodejnách na českém a slovenském trhu,“ říká Kateřina Kubátová z oddělení trade marketingu společnosti Orbico, distributora značky Pringles.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






