Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! i letos pro zákazníky připravila soutěž spojenou se dvěma letními limitovanými edicemi jedinečných příchutí. Značka nyní také využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
Značka BIG SHOCK! i letos vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nových permanentních vystavení v prodejnách Globus v Brně, Opavě a Olomouci. „Jedná se o roll out úspěšného konceptu, který se už osvědčil na prodejně Globus Praha Čakovice. Jsme rádi, že se potvrdil příznivý dopad na prodeje a můžeme na úspěch navázat,“ říká Jakub Petráš, Project Manager Dago.
Vystavení je zhotoveno z kombinace kovu a plastu a doplněno o nasvícení produktů, které s jeho pomocí poutají pozornost již zdálky. Komunikační plocha prezentuje aktuální limitované edice a soutěž o hlavní ceny v podobě půjčení Toyoty a vstupenek na 4 evropské festivaly. Vystavení je doplněno o lednici, která nabízí dostatečnou zásobu ledové kávy i energy drinků ve správné teplotě. Celému místu prodeje dominuje jasně žlutá barva značky BIG SHOCK!
„Tento typ vystavení slaví u zákazníků úspěch, což potvrzuje především nárust prodejů napříč celým sortimentem značky BIG SHOCK!, a to v řádech desítkách procent,“ dodává David Tlach, Trade & Category Manager BIG SHOCK!
BIG SHOCK! společně s komunikační agenturou DAGO i nadále pokračují ve vývoji a distribuci permanentních vystavení na moderním i tradičním trhu s cílem podpořit prodeje na prodejnách různých typů a velikostí.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






