Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! i letos pro zákazníky připravila soutěž spojenou se dvěma letními limitovanými edicemi jedinečných příchutí. Značka nyní také využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
Značka BIG SHOCK! i letos vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nových permanentních vystavení v prodejnách Globus v Brně, Opavě a Olomouci. „Jedná se o roll out úspěšného konceptu, který se už osvědčil na prodejně Globus Praha Čakovice. Jsme rádi, že se potvrdil příznivý dopad na prodeje a můžeme na úspěch navázat,“ říká Jakub Petráš, Project Manager Dago.
Vystavení je zhotoveno z kombinace kovu a plastu a doplněno o nasvícení produktů, které s jeho pomocí poutají pozornost již zdálky. Komunikační plocha prezentuje aktuální limitované edice a soutěž o hlavní ceny v podobě půjčení Toyoty a vstupenek na 4 evropské festivaly. Vystavení je doplněno o lednici, která nabízí dostatečnou zásobu ledové kávy i energy drinků ve správné teplotě. Celému místu prodeje dominuje jasně žlutá barva značky BIG SHOCK!
„Tento typ vystavení slaví u zákazníků úspěch, což potvrzuje především nárust prodejů napříč celým sortimentem značky BIG SHOCK!, a to v řádech desítkách procent,“ dodává David Tlach, Trade & Category Manager BIG SHOCK!
BIG SHOCK! společně s komunikační agenturou DAGO i nadále pokračují ve vývoji a distribuci permanentních vystavení na moderním i tradičním trhu s cílem podpořit prodeje na prodejnách různých typů a velikostí.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY