Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit

Prodejci všemožných pomůcek se jim to právě proto snaží zpříjemnit alespoň zábavnou podporou prodeje ve formě interaktivních vystavení nebo nějakou výhodnou akcí. Tím si přitáhnou ještě více své klienty v těžkém konkurenčním prostředí.
Designéři POS materiálů se mohou kreativně vyřádit. Čím barevnější a nápaditější, tím lepší. Kartónové stojany mohou být ve tvaru sešitu, tužek, penálů, autobusů, škol a mnoha dalšího. Podle mě je možné na trhu zhlédnout určitě mnoho originálních kousků. U školáků je samozřejmě nutná podrobnější segmentace, a to zejména dle věku a pohlaví. Malé holčičky určitě uslyší a opravdu moc budou chtít novou aktovku s aktuálně „in“ princeznou, protože ji má kamarádka a ona ji musí mít také. Když se tak nestane, přijdou slzy, a to málo který rodič vydrží. Co by pro svou malou lásku neudělal.
Právě proto je nutná podpora prodeje a vypíchnutí se z přehršle nabízených batůžků, penálů, sešitů a tak podobně.
Když to totiž dítko v obchodě zahlédne, prodejce má z poloviny vyhráno.
Starší generace, a tím myslím středoškoláky či vysokoškoláky, tak štědré během této akce nejsou. Ty už myslí praktičtěji, většinou si pomůcky financují z vlastních zdrojů a přípravy do školy nejsou nijak velkolepé. U těchto zákazníků se bavíme spíše o základním vybavení jako jsou sešity a psací potřeby.
Dnešní moderní doba stále častěji zapojuje do výuky informační technologie. Tím se právě zmíněný segment dostává do ústraní. Desítky sešitů nahradí jeden tablet či počítač a psací potřeby k němu také nejsou nutné. Na vysokých školách je to už standard a myslím, že je otázka chvilky, kdy to tak bude i na středních školách.
Text: Anna Brůžková
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY