Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold

Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu
Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit
novou láhev v moderním designu. Vystavení zdobí originální jutový pytel se směsí třech
voňavých bylin, které se používají při maceraci.

Vystavení představuje vedle přepracovaného designu láhve Fernetu Stock i novou příchuť
Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit novou podobu láhve, což se podařilo. Vystavení
splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“
vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager ve společnosti Stock.

Při výrobě jsme použili kombinaci kartonu a plastu a do horní části regálu jsme umístili model
nově tvarované láhve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Vystavení dominuje a lze ji vidět
z dálky. Láhve na vystavení stojí v kaskádovitém rozmístění, takže dobře vyniknou a
zákazníkům se snadněji odebírají.

Stylovým doplňkem je jutový pytel se třemi druhy sušených bylin, které se při výrobě likéru
používají. Nejenže vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup, ale také upozorňuje
na přírodní složení Fernetu Stock.

Cílem je oslovit několik smyslů zákazníka naráz, a vytvořit tak multisenzorický zážitek. „Chtěli
jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu,
které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ říká Dana Bičovská ze společnosti
Stock.

Vystavení během dvou měsíců naleznete ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné
vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
undefined
undefined
undefined
Share This