Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov. V obou případech jsme skvěle využili prostor a vypíchli hlavní myšlenku, kterou chtěl klient s danými nápoji spojit – jedno dvoupaletí přibližovalo prostředí baru a v rámci druhého jsme podtrhli proces výroby a destilace. Obě vystavení spojuje množství reálných prvků, které celý koncept nejen příjemně oživily, ale dodaly mu i na estetičnosti.

Výzva pro celý tým
Takto kompaktní zadání nejsou v naší praxi zcela běžná. Obvykle se klient v prezentaci zaměřuje pouze na jeden produkt, popřípadě na jednu produktovou skupinu, která si je designově velmi blízká a liší se například jen v různých příchutích. „Možnost vyzkoušet si propagovat na jednom vystavení hned několik jedinečných výrobků pro nás byla opravdu skvělou, novou výzvou. Tím, že jsme na straně jedné podtrhovali způsob výroby a na straně druhé hlavní suroviny výroby, jsme od sebe vystavení oddělili a zároveň je podprahově propojili. Takže by obě mohla působit zvlášť, ale tvoří i skvělý celek,“ popisuje myšlenku designu náš projektový manažer Miroslav Obrátil.

Pozitivní reakce od klienta i odborníků
Zpětná vazba od klienta byla velmi přívětivá. V rámci kampaně nového konceptu Stocku, a to uvedení na trh novinek Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka, jsme vytvořili celou řadu POS vystavení. Jedním z nich bylo již zmiňované čtyřpaletí a bylo to vystavení, které se těšilo největší popularitě – když tedy vynecháme dvoupaletí prémium, které se stalo vítězem kategorie alkoholických nápojů v oborové soutěži POPAI Awards 2020.

Celkem jsme na trh pro Stock Plzeň a.s. uvedli 16 kusů vystavení, která byla umístěna v prodejnách Kaufland. I přes velkou rozmanitost jednotlivých detailů je vystavení stále celkem jednoduše rozložitelné, a je tedy možné ho v budoucnu využít i na jiných prodejnách.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This