Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov. V obou případech jsme skvěle využili prostor a vypíchli hlavní myšlenku, kterou chtěl klient s danými nápoji spojit – jedno dvoupaletí přibližovalo prostředí baru a v rámci druhého jsme podtrhli proces výroby a destilace. Obě vystavení spojuje množství reálných prvků, které celý koncept nejen příjemně oživily, ale dodaly mu i na estetičnosti.
Výzva pro celý tým
Takto kompaktní zadání nejsou v naší praxi zcela běžná. Obvykle se klient v prezentaci zaměřuje pouze na jeden produkt, popřípadě na jednu produktovou skupinu, která si je designově velmi blízká a liší se například jen v různých příchutích. „Možnost vyzkoušet si propagovat na jednom vystavení hned několik jedinečných výrobků pro nás byla opravdu skvělou, novou výzvou. Tím, že jsme na straně jedné podtrhovali způsob výroby a na straně druhé hlavní suroviny výroby, jsme od sebe vystavení oddělili a zároveň je podprahově propojili. Takže by obě mohla působit zvlášť, ale tvoří i skvělý celek,“ popisuje myšlenku designu náš projektový manažer Miroslav Obrátil.
Pozitivní reakce od klienta i odborníků
Zpětná vazba od klienta byla velmi přívětivá. V rámci kampaně nového konceptu Stocku, a to uvedení na trh novinek Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka, jsme vytvořili celou řadu POS vystavení. Jedním z nich bylo již zmiňované čtyřpaletí a bylo to vystavení, které se těšilo největší popularitě – když tedy vynecháme dvoupaletí prémium, které se stalo vítězem kategorie alkoholických nápojů v oborové soutěži POPAI Awards 2020.
Celkem jsme na trh pro Stock Plzeň a.s. uvedli 16 kusů vystavení, která byla umístěna v prodejnách Kaufland. I přes velkou rozmanitost jednotlivých detailů je vystavení stále celkem jednoduše rozložitelné, a je tedy možné ho v budoucnu využít i na jiných prodejnách.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY