Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Kompletný sortiment Orion na jednom mieste

Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.

„Realizácia vznikla ako ponuka obmeny pôvodných Orion endcapov za nové, ktoré budú nielen atraktívnejšie, ale aj moderne riešené a celkovo tak budú zapadať do konceptu maloobchodných predajní Fresh,“ opisuje vznik nového vystavenia Patrícia Borárošová, Channel Development Specialist z Nestlé Slovensko. „Moderný design endcapu by tak mal podporiť predaj z druhotného umiestnenia,“ dopĺňa.

Dizajn endcapu bol vytvorený tak, aby bol vhodný pre všetky produkty Orion ‒ teda čokoládové tyčinky, tabličkové čokolády aj bonboniéry. „Endcap má vymeniteľný branding, okrem samotnej hviezdy Orion tak možno prispôsobiť všetky plochy napr. pri reklamných akciách či prezentácii nového produktu,“ približuje vlastnosti vystavenia Ľuboš Plačko, náš projektový manažér. „Spoločne s klientom sme zvolili antracitovú farbu v kombinácii s dezénom svetlého dreva tak, aby vynikli nielen prémiové materiály a podsvietenie, ale aby tiež zapadli do celkového konceptu predajní Fresh,“ dodáva Plačko.

Nestlé počíta s dlhodobým umiestnením endcapov počas dvoch až troch rokov, a to zatiaľ v piatich predajniach maloobchodnej siete Fresh. Do budúcnosti je v pláne rozšírenie aj na ďalšie predajne, prípadne aj v menšom rozmere ¼ súčasného vystavenia.

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This