Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instalaci na prodejní místa včetně naplnění zbožím.
Jedná se o unikátní pojetí akčního paletového ostrova. Netradičnost spočívá především v netypickém atraktivním vzhledu a tvaru, specifické velikosti a světelných a pohybových prvcích. Vystavení je doplněno akční vitrínou, ve které je prezentován dárek, který zákazník může získat v balení s pivem Budvar v promoakci. Dárek je ve vitríně nasvícen a díky vestavěnému servomotorku se otáčí na piedestalu. Vystavení bylo navrženo tak, aby poskytlo maximální možnost vyniknutí vystavených produktů. Způsob jejich umístění a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky ke koupi. Díky těmto atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k zaujetí a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Značná odlišnost od běžných paletových vystavení způsobila vědomý zájem nakupujících o vystavení samotné, což u podobných médií nebývá běžné.

Vyjádření zadavatele projektu:
Ing. Josef Kroulík
Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n.p.
Na začátku každého projektu v in-store pro značku Budweiser Budvar stojí naše snaha podívat se na tradiční věci z nového úhlu. Stojan, který jsme použili pro vystavení akčních multipacků ve „zlatém“ období před Vánoci, v tomto ohledu nebyl výjimkou. Záměrně nebyl použit stojan, který svým tvarem připomíná klasický regál. Velký důraz byl naopak kladen na prvky, které mají maximální potenciál zaujmout: netradiční tvar, světlo, pohyb a jasnou komunikaci přidané hodnoty produktu. Všechny tyto prvky se v záplavě tradičních POS řešení ukázaly jako velmi funkční.
Tento projekt přinesl vedle naplnění očekávaných prodejních cílů také efekt, který POS materiály, jakožto nosiče reklamního sdělení, obvykle nemívají. Vyvolal totiž diskusi mezi nakupujícími, čímž se jeho působení dostalo i za brány hypermarketu.
SK






