Rozdáváme radost v Nestlé

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Jiří Beran z portálu Místo prodeje a naše kolegyně Lucie Michajlov osobně přijeli předat ocenění Anežce Svobodové, Jakubu Nymsovi a Patriku Pumrovi, kteří se pod záštitou společnosti Nestlé o značku Purina starají.

„V Pro Planu a v jiných speciálních značkách hodně investujeme do POP umístění, protože víme, že je to dobrý způsob, jak se odlišit od konkurence. Víme, že je to něco, co funguje a je to vidět. S agenturou Dago jsme v minulém i tomto roce naplánovali a zrealizovali spoustu úspěšných projektů,“ vysvětluje Channel Managerka ze společnosti Nestlé CZ/SK Anežka Svobodová. Které konkrétní prvky POP vystavení na zákazníky nejvíce působí, zjistíte v rozhovoru.

Dago nabízí svým klientům širokou škálu POP produktů a dalších marketingových nástrojů, které mohou v rámci trhu využívat ke své propagaci. „Tím, že pracujeme s různými materiály, děláme krátkodobé, ale i dlouhodobé, roční, víceleté i permanentní vystavení,“ vysvětluje Project Managerka z agentury Dago Lucie Michajlov a dodává: „Výrobou POS materiálů naše služby pro klienty nekončí. V rámci klasického záručního a pozáručního servisu nabízíme našim klientům i evidenci a správu POS materiálů ve speciálním software, který byl pro Dago vyvinut na míru.“ O které další služby se jedná, vám sdělí Lucie Michajlov v následujícím rozhovoru.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This