Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy

Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záštitou Nescafé Dolce Gusto od Nestlé.

Cílem projektu je lepší přehlednost kategorie a její pozitivnější vnímání. „V konkurenci jiných druhů přípravy kávy je pro nás důležité, aby zákazník vnímal kapslovou kávu minimálně jako kvalitativně rovnocennou. Zároveň chceme, aby se orientoval ve značkách přístrojů a kapslí,“ říká Michaela Gilarová, Channel development specialist Nescafé Dolce Gusto. Vnímali jsme potenciál kategorie a otevřeli jednání s jednotlivými partnery. Z dřívějších projektů víme, že je zde potenciál zvýšit prodej až o desítky procent. Koordinace je však náročná, vyjednat podmínky se všemi aktéry trvalo jeden rok. Aktuálně probíhá testování v prodejnách v Čestlicích a Nových Butovicích. Po vyhodnocení bude změna provedena v dalších pěti prodejnách Electroworld a v dalším roce ve zbývajících.

Trendem v retailové kávě je příklon k prémiovosti, kdy si lidé chtějí doma dopřát kávu jako v dobré kavárně. V Electroworldu se to promítá do bílého vzhledu polic a sjednocených prosvětlených vizuálů s motivem kávových zrn. Ke vstupu do uličky motivuje regálové čelo určené pro akční nabídky, kde mohou jednotlivé značky nabízet ochutnávku kávy před samotným nákupem. V centru regálu je zvýrazněný stojan, takzvaný focal point s aktuálně doporučenými produkty v podobě novinek nebo akčních nabídek. Motivuje kupující, aby přistoupili k regálu a nabízí aktuálně to nejlepší z nabídky, čímž usnadňuje orientaci v produktech. Méně je více, šíře nabídky je proto o něco menší než před realizací. Prostor každé značky je jasně označen a obsahuje kávovary i příslušné kapsle, což zabraňuje omylům při nákupu. Díky všem těmto změnám se zákazník cítí více komfortně. To pozitivně ovlivňuje nákupní zážitek i prodeje.

Váš DAGO Team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This