Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větší prostor kreativní části kampaně.
Letošní hrdina kampaně Kofoly, robot Karel, se po televizních spotech, sociálních sítích a dalších kanálech dostává také do prodejen. V jednopaletovém vystavení jsme využili Karla jako dominantní prvek, který si zákazník snadno spojí s příběhem hledání kybernetické lásky z dalších částí kampaně. „Od předchozích let se vystavení liší nižším důrazem na množství vystaveného produktu. Celá polovina je věnována kreativnímu pojetí, abychom dosáhli zviditelnění značky v rámci kampaně,“ vysvětluje Jana Riegerová, trade marketing manager senior retail CS ze společnosti Kofola. K vidění byly stojany v prodejnách Globus a jsou také v prodejnách Aholdu a ve vybraných obchodech Hruška.

Celé vystavení jsme vytvořili z kartonu a má několik zajímavých vlastností. Je oboustranné, může proto stát samostatně v prostoru. Jeho zvláštností je také to, že v sobě neobsahuje paletu. Stojan s robotem Karlem je monolit, který kompletně sestavíme, dovezeme na místo a naplníme produkty. Tento postup byl zvolen kvůli složitosti stojanu. Bezpaletová konstrukce umožnila vytvořit oblé rohy stojanu a využít je pro branding. Značka je tak viditelná z jindy hůře využitelných úhlů. Vizuální přitažlivost kartonového provedení zvyšují 3D prvky a jejich vrstvení, například kolečko na hlavě robota a další součásti s industriální tematikou. „Jedná se o podobné řešení jako kartonový stojan Rajec, který uspěl v pařížském klání POPAI Euro Awards. Vyšší podíl imageové části celkové kompozice i tohoto vystavení zvyšuje atraktivitu a některé prodejny mají též z důvodu líbivosti sklon nechávat je na ploše i po skončení akce. Bude nás těšit, pokud se to zčásti podaří i s robotem Karlem,“ dodává Jana Riegerová z Kofoly.
V posledních dvou letech sledujeme používání atraktivnějších vystavení, která mají nejen podpořit prodej, ale zároveň zprostředkovat unikátní zážitek při setkání s takto prezentovanou značkou. S tím se mnohdy pojí přání klientů kompletnějšího servisu: sestavení ve výrobě, doprava na prodejnu a naplnění produkty. Jelikož důraz na kreativitu a vizuální přitažlivost vystavení dále sílí, očekáváme do budoucna nárůst počtu projektů realizovaných tímto způsobem.
Váš DAGO tým

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This