Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz

Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je také nejlepší materiálovou a technologickou inovací a vítězem v kategorii alkoholických nápojů.

Jedná se o čtvrtý rok v řadě s absolutním vítězstvím pro nás, které si odnáší paletové vystavení Captain Morgan. Projekt uspěl také jako nejlepší materiálová a technologická inovace a vystavení alkoholických nápojů. Paletový ostrov evokuje prvky lodní konstrukce převážející vzácný náklad. Provedení v barvách dřeva obsahuje prémiové černé prvky upravené speciálně vyvinutým postupem opalování, drátkování a moření. Zakulacený střed s červenou stříškou dodává vystavení originalitu a jemnost, kterou ocení i dámy. Nestandardní prémiová vystavení kromě vlivu na prodeje pomáhají v budování značky. Těší nás, že tyto projekty mají úspěch také v oborových soutěžích, a dále se tím potvrzuje, že má smysl snažit se zákazníka v maloobchodě maximálně zaujmout a zprostředkovat mu zážitek.

Jako vynikající realizace uspěly dva projekty. V prvním došlo k přeměně sekce piva a nealko nápojů ve spolupráci s Budvarem a Kofolou v českobudějovické prodejně Terno. Realizaci předcházel roční průzkum, podle jehož výsledků bylo vytvořeno prostředí s dřevěným dekorem, prémiovými regálovými čely a prosvětlenými vizuály podle druhu nápojů a momentu spotřeby. Druhý projekt oceněný jako vynikající realizace je paletové vystavení Metaxa, které posouvá značku k nové modrobílé kombinaci barev. Metaxa je synonymem slunce a Řecka, což podtrhuje použití 70 metrů LED osvětlení.

V kategorii nealko nápojů uspělo vystavení Big Shock s kartonovým dakarským speciálem Liaz, který překonává překážky se stejnou silou, jakou poskytuje tento nápoj. V péči o zdraví zvítězil stejně jako v předchozím ročníku projekt pro značku Oral-B, tentokrát se jedná o produktový stojan „Touch and Feel.“ Zákazník může produkty nejen vyzkoušet, ale po zvednutí elektrického zubního kartáčku také zhlédnout spot ke konkrétnímu modelu. Produkty jsou zabezpečeny bezdrátově pomocí alarmu, který se spustí při vzdálení mimo bezpečný okruh. Významnou funkcí je on-line dálková správa stojanu a analýza jeho využití, která dodává cenná data a pomáhá při promo akcích a kampaních.

Stejně jako loni i nyní získalo DAGO vavřín v kategorii Pet food s podlahovým displejem psího krmiva Beyond od Nestlé. Díky masivnímu dřevu v bílém provedení působí venkovským dojmem psí boudy na farmě, kde pes žije spokojeným a šťastným životem i kvůli zdravé stravě z kvalitních surovin. Netradiční naklopené police vybízejí k prozkoumání a bočnice dávají informace o složení.

Po loňském absolutním úspěchu s 3D jelenem letos uspělo paletové vystavení Jägermeister v kategorii Světelná komunikace, světelné a orientační systémy. Dominantou je emblém jelena s unikátními světelnými efekty. Atypická, nepravidelná středová část tvoří dojem rozervanosti a síly a zaujme zejména muže. Prosvícení v bílých částech připomíná vrcholky ledovců, čímž nenápadně připomíná ideální servírovací teplotu –18 °C.

Děkujeme, váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This