POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován v nákupním centru Avion v Bratislavě. Fanoušci plastových kostiček si tak v prodejně mohou krom koupě produktů také pohrát i odpočinout zároveň.

K celému systému totiž patří i LEGO hrací koutky, které v posledním ročníku POPAI AWARDS zvítězily v kategorii promopointů. Aplikací maloobchodní strategie shop in shop tak vznikly v hračkářstvích emoční zóny, jež nepochybně potěší zákazníky dánské hračky. Navržený způsob prezentace zboží se vymyká běžným regálovým systémům. Zákazníky v hračkářství k hracím stolům s kostičkami LEGO lákají například speciální světelné a pohybové efekty, nebo skutečně se otáčející rotor helikoptéry na vrchní části regálu upozorňující na sérii LEGO City. Zaujmou i zvětšené kostky či postavičky LEGO a zejména poutavý, výrazně žlutý vzhled celého koutku doplněný o imageovou podlahovou grafiku lemující regály. Jednotlivé stavebnice jsou seřazeny podle sérií, a tak už při příchodu přesně zákazníci vědí, kde hledat své favority.

Barvy a grafické elementy stimulují hravost

Na základě strategie našeho komplexního shoppercentrického přístupu (CIS), poznatků category a space managementu a znalosti nákupního chování jsme sestavili v úzké spolupráci s klientem malé světy LEGO, v nichž si mohou velcí i malí zákazníci stavebnice přímo vyzkoušet, hrát si s nimi. „Kombinací barev, světla, pohybu a grafických elementů se u zákazníků snažíme stimulovat hravost. Kdo má chuť, může si uprostřed nákupů na chvíli odpočinout, sednout si k hracímu stolku a složit si vlastní dílo v příjemné atmosféře nově vytvořeného prostředí“, vyzdvihuje hravost celé aplikace Michal Sůlovec, projektový manažer naší společnosti.

Nové koutky sestavené z kovových regálů doplněných lesklým lakovaným dřevem a různými 3D prvky z plastů zhmotňují nový styl komunikace značky LEGO. Ta se tímto silně zákaznicky orientovaným způsobem snaží více přiblížit jak dospělým, tak i dětským nakupujícím.

Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This