Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“

Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...

Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky

Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě. Pojďte se podívat, jak někteří popustili uzdu fantazie. Naší velikonoční galerii jednoznačně vévodí hravost.

Vybraná vystavení pro vás zhodnotila kolegyně Anette Schulze.

Všechny tři velikonoční projekty (Asda, Toombul a Magasin) dle mého názoru spojují tři věci, které ostatní postrádají, nebo je neslučují, a to neotřelost, nápad a vystoupení ze zajetých kolejí.
 
Hned v závěsu za těmito vystaveními by se umístil Lindt a M&S se svými kreativními obaly a velkým origami, ale pro mě výše uvedená tři vystavení jednoznačně vedou. Velké květiny navozující pocit jara — jednoduchý detail, který sám o sobě neprodává a neprezentuje určitý produkt, ale skvěle navozuje atmosféru, která je pro nakupujícího tak důležitá. Nehledě na jejich skvělou propracovanost. Dále pak obrovský věnec s neuvěřitelnými detaily — v obou případech ruční práce, která se jednoznačně tvůrcům vyplatila. A k tomu do třetice jednoduchý, i když velmi nápaditý stojan ve tvaru vajíčka s hlavou zajíčka — takto si představuji Velikonoce v obchodě.
 
 
 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This