Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován v nákupním centru Avion v Bratislavě. Fanoušci plastových kostiček si tak v prodejně mohou krom koupě produktů také pohrát i odpočinout zároveň.

K celému systému totiž patří i LEGO hrací koutky, které v posledním ročníku POPAI AWARDS zvítězily v kategorii promopointů. Aplikací maloobchodní strategie shop in shop tak vznikly v hračkářstvích emoční zóny, jež nepochybně potěší zákazníky dánské hračky. Navržený způsob prezentace zboží se vymyká běžným regálovým systémům. Zákazníky v hračkářství k hracím stolům s kostičkami LEGO lákají například speciální světelné a pohybové efekty, nebo skutečně se otáčející rotor helikoptéry na vrchní části regálu upozorňující na sérii LEGO City. Zaujmou i zvětšené kostky či postavičky LEGO a zejména poutavý, výrazně žlutý vzhled celého koutku doplněný o imageovou podlahovou grafiku lemující regály. Jednotlivé stavebnice jsou seřazeny podle sérií, a tak už při příchodu přesně zákazníci vědí, kde hledat své favority.

Barvy a grafické elementy stimulují hravost

Na základě strategie našeho komplexního shoppercentrického přístupu (CIS), poznatků category a space managementu a znalosti nákupního chování jsme sestavili v úzké spolupráci s klientem malé světy LEGO, v nichž si mohou velcí i malí zákazníci stavebnice přímo vyzkoušet, hrát si s nimi. „Kombinací barev, světla, pohybu a grafických elementů se u zákazníků snažíme stimulovat hravost. Kdo má chuť, může si uprostřed nákupů na chvíli odpočinout, sednout si k hracímu stolku a složit si vlastní dílo v příjemné atmosféře nově vytvořeného prostředí“, vyzdvihuje hravost celé aplikace Michal Sůlovec, projektový manažer naší společnosti.

Nové koutky sestavené z kovových regálů doplněných lesklým lakovaným dřevem a různými 3D prvky z plastů zhmotňují nový styl komunikace značky LEGO. Ta se tímto silně zákaznicky orientovaným způsobem snaží více přiblížit jak dospělým, tak i dětským nakupujícím.

Váš DAGO team

Pin It on Pinterest

Share This