LG trendy shopping v Alze

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě

Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě.

Celý projekt je netradiční. Chtěli jsme využít jedinečného prostoru, který se nám nabízel, a zároveň na jednom místě prezentovat širokou škálu našich produktů takovým způsobem, jenž zatím není k vidění nikde jinde,“ vysvětluje Roman Moudrý, GMT manažer ze společnosti LG Electronics CZ. A spektrum je skutečně obsáhlé. Zákazníci si mohou v prostorném vystavení prohlédnout domácí spotřebiče a především televize s nejpokročilejší OLED technologií.

Projekt je výsledkem několikaměsíční spolupráce a reflektuje nejnovější trendy v požadavcích, které zákazníci na obchody kladou. Kvalitní a vizuálně zajímavé provedení celé instalace je již samozřejmostí, je ale nutné nakupující oslovit také jinak. V tomto případě jejich pozornost upoutá široká škála možností, jak lze s celým prostorem interagovat. Všechny vystavené produkty si lze například velice dobře prohlédnout a vyzkoušet, jsou plně funkční. Například OLED televize pouze nevisí na stěně, zákazník si může díky speciálnímu výsuvnému systému polic prohlédnout zádové části. Projekt zaujal také porotce soutěže POPAI Awards v Paříži, kteří jej nominovali do finále v kategorii Architektura komerčních interiérů.
Výsledný koncept shop in shopu je souhrnem řady inovativních prvků a materiálů, které vytvářejí luxusní provedení, aby celek upoutal pozornost a zdůraznil design a image vystavených produktů. A pozornosti se dle slov Romana Moudrého dostává: „Zákazníci na vystavení reagují velice pozitivně, registrujeme díky němu zvýšený zájem o produkty a především větší prodeje,“ vysvětluje.
Vystavení je navrženo tak, aby mohlo být kontinuálně modernizováno a na místě setrvalo několik let. Menší realizace je pro zákazníky připravena také v Alza showroomu v Bratislavě.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
undefined
undefined
undefined
Share This