Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení

Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se koná od roku 1962. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 290 prací. Prvním naším oceněním je zlato v kategorii za interaktivní regálové čelo Milka. Společně s Mondelez jsme za něj v lokální a globální soutěži dříve získali již dvě ocenění. Druhá cena je stříbrné místo také za regálové čelo, tentokrát pro značku Jägermeister, které jsme realizovali pro Rémy Cointreau Czech Republic. Obě ocenění jsou v kategorii Events.

Aplikace pro značku Milka kromě aktuálního zlatého umístění v kategorii Event – others získala již dvě předchozí ocenění POPAI Awards, jedno v národním kole a další v Las Vegas na Global Awards. Design čela s plyšovou hlavou kravičky Milka lákající k pohlazení spolu s využitím zvukových efektů očividně sklízí u porotců úspěch. „Tuto naši realizaci s Mondelez považuji za opravdu zdařilou a jsem rád, že dělá dobré jméno nejen značce Milka a naší firmě, ale i odvětví české in-store komunikace v zahraničí. Je to důkaz, že focus na zákazníka a zapojení více smyslů se vyplácí,“ říká Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Světelné čelo Jägermeister pro Rémy Cointreau Czech Republic získalo ve stejné kategorii v Paříži stříbrné ocenění. Jeho zpracování dominují světelné LED-diodové prvky. Důraz byl kladen na prosvětlené plexi evokující námrazu ve spodní části a čisté prosvětlené linie dvoumetrové lahve. Celkový dojem dotváří mraznička, do níž se shora zasunou lahve a lze podávat chlazený nápoj přímo v prodejně při promoakcích. Stojan je kompletně prosvětlen a barvy je díky RGB LED technologii možné s ohledem na případné změny brandu měnit.

Děkujeme porotě za ocenění a klientům za příležitost projekty společně realizovat. A vzhůru do další práce.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
undefined
undefined
undefined
Share This