POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Dotyk je druhý nejrozšířenější způsob přenosu koronaviru. Ví to i Vladimír Kovařík, který Nakliku vymyslel. „Přemýšleli jsme, jak se do současného dění zapojit. Roušky řešili všichni, ale klikami se nezabýval nikdo. Nejprve jsme hledali, jestli už něco podobného neexistuje, ale žádný podobný výrobek se nám nalézt nepodařilo. S pomocí kolegů jsme během pár hodin vyrobili první prototyp,“ popisuje vznik nápadu jeho autor, jenž vede Ateliér produktového designu na zlínské univerzitě. Následně nás oslovili s prosbou, zda bychom pomohli s vývojem.
Jednoduché řešení
Technicky nejde o nic složitého. „Nástavec vyrábíme z pružného čirého plastu. Pomocí stahovací pásky se snadno připevní na kliku. Když někdo potřebuje dveře otevřít, nemusí na kliku sahat rukama, ale na nástavec položí předloktí a jednoduchým pohybem ho stlačí dolů. Tím se dveře otevřou. Nakliku ocení především v lékařských a sociálních zařízeních a na dalších místech, kde se pohybuje velké množství lidí,“ popisuje Martin Vorel, který u nás má na starosti technologii výroby nástavce a jeho distribuci do míst, kde ho potřebují.
Nástavec pasuje na všechny typy klik. „Instalaci zvládne i méně zručný člověk. Nepotřebuje ani šroubovák, ani žádné šroubky a podložky. Nástavec zároveň splňuje všechny bezpečnostní normy,“ ubezpečuje Vladimír Kovařík z Univerzity Tomáše Bati.
Testování dopadlo na jedničku!
Nakliku testovali v několika nemocnicích a sociálních zařízeních. „Materiálové zpracování je na vysoké úrovni, nástavec nepraská ani se nedeformuje. Například v ambulancích, kde se denně vystřídá mnoho lidí, využíváme novinku naplno. Nápad vnímáme jako smysluplný příspěvek ke zlepšení hygienicko-epidemiologických poměrů na naší interní klinice,“ hodnotí pilotní instalaci na interně Thomayerovy nemocnice lékař Jakub Kostka.
O nástavec projevili na základě pozitivních referencí zájem i na tamní chirurgii a rovněž v několika pavilonech léčebny dlouhodobě nemocných, kam právě od nás směřuje další dodávka.
Také pilotní instalace v Domově seniorů Pod Kavčí skálou v Říčanech u Prahy zaznamenala pozitivní zpětnou vazbu slovy ředitele Václava Bráchy: „Zpočátku klientům chvíli trvalo, než se naučili adaptéry používat, po krátkém čase ale fungují bez potíží. U zaměstnanců byl proces adaptace rychlý. Dnes jsou již adaptéry nedílnou součástí našich preventivních opatření proti případným nákazám.“
Na základě pozitivního ohlasu z pilotních instalací je již Nakliku k dipozici dalším nemocnicím, úřadům, domovům pro seniory a jiným podobným organizacím.
Kdo má o adaptér může nás kontaktovat zde na webu. A pokud by si chtěl Nakliku někdo vyrobit sám pro sebe nebo pro potřebné ve svém okolí, ať navštíví tuto stránku, kde jsme zpřístupnili výrobní postup včetně technických výkresů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






