Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Dotyk je druhý nejrozšířenější způsob přenosu koronaviru. Ví to i Vladimír Kovařík, který Nakliku vymyslel. „Přemýšleli jsme, jak se do současného dění zapojit. Roušky řešili všichni, ale klikami se nezabýval nikdo. Nejprve jsme hledali, jestli už něco podobného neexistuje, ale žádný podobný výrobek se nám nalézt nepodařilo. S pomocí kolegů jsme během pár hodin vyrobili první prototyp,“ popisuje vznik nápadu jeho autor, jenž vede Ateliér produktového designu na zlínské univerzitě. Následně nás oslovili s prosbou, zda bychom pomohli s vývojem.
Jednoduché řešení
Technicky nejde o nic složitého. „Nástavec vyrábíme z pružného čirého plastu. Pomocí stahovací pásky se snadno připevní na kliku. Když někdo potřebuje dveře otevřít, nemusí na kliku sahat rukama, ale na nástavec položí předloktí a jednoduchým pohybem ho stlačí dolů. Tím se dveře otevřou. Nakliku ocení především v lékařských a sociálních zařízeních a na dalších místech, kde se pohybuje velké množství lidí,“ popisuje Martin Vorel, který u nás má na starosti technologii výroby nástavce a jeho distribuci do míst, kde ho potřebují.
Nástavec pasuje na všechny typy klik. „Instalaci zvládne i méně zručný člověk. Nepotřebuje ani šroubovák, ani žádné šroubky a podložky. Nástavec zároveň splňuje všechny bezpečnostní normy,“ ubezpečuje Vladimír Kovařík z Univerzity Tomáše Bati.
Testování dopadlo na jedničku!
Nakliku testovali v několika nemocnicích a sociálních zařízeních. „Materiálové zpracování je na vysoké úrovni, nástavec nepraská ani se nedeformuje. Například v ambulancích, kde se denně vystřídá mnoho lidí, využíváme novinku naplno. Nápad vnímáme jako smysluplný příspěvek ke zlepšení hygienicko-epidemiologických poměrů na naší interní klinice,“ hodnotí pilotní instalaci na interně Thomayerovy nemocnice lékař Jakub Kostka.
O nástavec projevili na základě pozitivních referencí zájem i na tamní chirurgii a rovněž v několika pavilonech léčebny dlouhodobě nemocných, kam právě od nás směřuje další dodávka.
Také pilotní instalace v Domově seniorů Pod Kavčí skálou v Říčanech u Prahy zaznamenala pozitivní zpětnou vazbu slovy ředitele Václava Bráchy: „Zpočátku klientům chvíli trvalo, než se naučili adaptéry používat, po krátkém čase ale fungují bez potíží. U zaměstnanců byl proces adaptace rychlý. Dnes jsou již adaptéry nedílnou součástí našich preventivních opatření proti případným nákazám.“
Na základě pozitivního ohlasu z pilotních instalací je již Nakliku k dipozici dalším nemocnicím, úřadům, domovům pro seniory a jiným podobným organizacím.
Kdo má o adaptér může nás kontaktovat zde na webu. A pokud by si chtěl Nakliku někdo vyrobit sám pro sebe nebo pro potřebné ve svém okolí, ať navštíví tuto stránku, kde jsme zpřístupnili výrobní postup včetně technických výkresů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY