Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný „pivomat“ na pivo značky Pardál. Ze slavnostního vyhlášení výsledků jsme si odvezli hned šest sošek, čtyři za první místa v  jednotlivých kategoriích, jednu nejvyšší cenu za kreativitu a jednu za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž navazuje na úspěšné TV kutilské reklamy Pardálovy Školy “ popisuje blíže vítěznou aplikaci  obchodní ředitel naší společnosti Marek Končitík. Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technologické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku. Porotce zaujaly i tři další POP média z naší dílny Zvítězili jsme však i v kategorii digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky, jimž jsme v uličkách nákupních center České republiky a Slovenska připravili putovní  studio Samsung Galaxy S. Porotci vítězstvím v dalších kategoriích ocenili i dva naše prezentační moduly. Promotable na fotoaparáty Canon zvítězil v kategorii promostánků, hrací koutek  LEGO pro děti v kategorii promopointů. „Tolika ocenění si upřímně vážíme. Je to pro nás signál, že jsme se s naší filozofií, která zdůrazňuje, aby aplikace nejen dobře vypadaly, ale i dokázaly zvýšit prodejní efektivitu podporovaných výrobků, vydali tou správnou cestou,“ komentuje úspěch naší firmy výkonný ředitel Martin Vorel.

Ocenění 2013

Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za nejlepší materiálovou a technickou inovaci (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Originalita a inovativnost“, „Technické řešení“ a „Kvalita výrobního zpracování“) Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za kreativitu (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Estetická úroveň a design“ a „Originalita a inovativnost“) Samsung – Galaxy S studio Vítěz kategorie POPAI Awards: Digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky Canon promo-table na fotoaparáty Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo stánky Lego promo-point pro děti Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo pointy Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz kategorie POPAI Awards: Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This