Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Dotyk je druhý nejrozšířenější způsob přenosu koronaviru. Ví to i Vladimír Kovařík, který Nakliku vymyslel. „Přemýšleli jsme, jak se do současného dění zapojit. Roušky řešili všichni, ale klikami se nezabýval nikdo. Nejprve jsme hledali, jestli už něco podobného neexistuje, ale žádný podobný výrobek se nám nalézt nepodařilo. S pomocí kolegů jsme během pár hodin vyrobili první prototyp,“ popisuje vznik nápadu jeho autor, jenž vede Ateliér produktového designu na zlínské univerzitě. Následně nás oslovili s prosbou, zda bychom pomohli s vývojem.
Jednoduché řešení
Technicky nejde o nic složitého. „Nástavec vyrábíme z pružného čirého plastu. Pomocí stahovací pásky se snadno připevní na kliku. Když někdo potřebuje dveře otevřít, nemusí na kliku sahat rukama, ale na nástavec položí předloktí a jednoduchým pohybem ho stlačí dolů. Tím se dveře otevřou. Nakliku ocení především v lékařských a sociálních zařízeních a na dalších místech, kde se pohybuje velké množství lidí,“ popisuje Martin Vorel, který u nás má na starosti technologii výroby nástavce a jeho distribuci do míst, kde ho potřebují.
Nástavec pasuje na všechny typy klik. „Instalaci zvládne i méně zručný člověk. Nepotřebuje ani šroubovák, ani žádné šroubky a podložky. Nástavec zároveň splňuje všechny bezpečnostní normy,“ ubezpečuje Vladimír Kovařík z Univerzity Tomáše Bati.
Testování dopadlo na jedničku!
Nakliku testovali v několika nemocnicích a sociálních zařízeních. „Materiálové zpracování je na vysoké úrovni, nástavec nepraská ani se nedeformuje. Například v ambulancích, kde se denně vystřídá mnoho lidí, využíváme novinku naplno. Nápad vnímáme jako smysluplný příspěvek ke zlepšení hygienicko-epidemiologických poměrů na naší interní klinice,“ hodnotí pilotní instalaci na interně Thomayerovy nemocnice lékař Jakub Kostka.
O nástavec projevili na základě pozitivních referencí zájem i na tamní chirurgii a rovněž v několika pavilonech léčebny dlouhodobě nemocných, kam právě od nás směřuje další dodávka.
Také pilotní instalace v Domově seniorů Pod Kavčí skálou v Říčanech u Prahy zaznamenala pozitivní zpětnou vazbu slovy ředitele Václava Bráchy: „Zpočátku klientům chvíli trvalo, než se naučili adaptéry používat, po krátkém čase ale fungují bez potíží. U zaměstnanců byl proces adaptace rychlý. Dnes jsou již adaptéry nedílnou součástí našich preventivních opatření proti případným nákazám.“
Na základě pozitivního ohlasu z pilotních instalací je již Nakliku k dipozici dalším nemocnicím, úřadům, domovům pro seniory a jiným podobným organizacím.
Kdo má o adaptér může nás kontaktovat zde na webu. A pokud by si chtěl Nakliku někdo vyrobit sám pro sebe nebo pro potřebné ve svém okolí, ať navštíví tuto stránku, kde jsme zpřístupnili výrobní postup včetně technických výkresů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






