Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak,...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. Komunikační agentura Dago tak k právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris připravila pro Coca-Colu hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci

Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků. O místo na prodejní ploše nebo o branding v rámci regálu je doslova boj. Svátky jsou emočně silná období bez ohledu na „nutnost“ nákupu dárků a srdce i peněženky zákazníků jsou štědřeji naladěny. Právě emoce jsou nejsilnějším nákupním boosterem a hlavním tvůrcem ekvity značek. Pokud i v místech prodeje zvolíte to správné řešení a vystoupíte z řady, zvýšíte tak nejen objem prodejů, ale je to zároveň skvělá příležitost pro budování nebo posílení brandu. Značky také potřebují vyniknout v časté záplavě konkurenční komunikace, v sezonních obdobích především. A co znamená „správné“ vystavení? V dnešní době musí být na špičkové kreativní úrovni, jednoduché, originální, inspirující a respektující shopper-centrická pravidla nákupního chování a rozhodování pro konkrétní produkty a značky.
Zákazníci jsou mnohem rozmazlenější než dříve a při nakupování vítají pozitivní rozptýlení, očekávají originální zážitky. A ty můžete přinášet v průběhu celého roku. Sezonní POS totiž nabízejí skvělé možnosti, jak posilovat nebo pozměňovat nákupní zvyklosti, motivovat zákazníky k vyzkoušení a ovlivňovat krátkodobě i dlouhodobě jejich mysl a nákupní chování. Navíc mohou být vstupní příležitostí pro vystavení typu cross category, tedy pro spojení více produktů nebo kategorií jak v rámci jednoho výrobce, tak více výrobců nebo třeba výrobce s privátními značkami maloobchodníka. Například na Valentýna je to víno a čokolády, na Vánoce třeba pivní speciály s barevnými ponožkami. Přitom nemusíme cílit jen tvrdé cíle, ale můžeme tak projevit zájem a charismaticky pečovat o své zákazníky. Benefity sezonních POS jsou nesporné, a přitom se s nimi u nás stále nepracuje dost aktivně a kreativně. Můžete se s námi inspirovat třeba variacemi POS, která jsou trendy v USA, na malém prostoru nabízející více kreativity, s více propojenou 2D grafikou a originálními 3D prvky. Vytvořte s námi úžasná vystavení třeba pro Den matek, otců, dětí, rodiny, Halloween, Mezinárodní den domácích mazlíčků, pro období dovolených a „back to school“, Vánoce, Valentýna, Velikonoce… a všechny další sezony, které mohou být pro vaše produkty a značky relevantní.
Krásné léto vám přeje tým DAGO
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY